معاون وزیر ارتباطات: توجه به مخاطبان راندمان سازمان را بهبود می بخشد
معاون وزیر ارتباطات: توجه به مخاطبان راندمان سازمان را بهبود می بخشد

معاون وزیر ارتباطات گفت: روابط عمومی ها می بایست با توجه به سطوح مختلف ارتباطی از تردد مخاطبان خود کاسته و راندمان سازمان خود را بهبود ببخشند.

معاون وزیر ارتباطات گفت: روابط عمومی ها می بایست با توجه به سطوح مختلف ارتباطی از تردد مخاطبان خود کاسته و راندمان سازمان خود را بهبود ببخشند.

به گزارش یوپنا، نصراله جهانگرد در خصوص نقش حیاتی روابط عمومی ها در سازمان ها و جامعه اظهار داشت: اعتبار و اعتماد عمومی دو مؤلفه مهم است که در صورتی که روابط عمومی ها بتوانند به این مهم دست یابند، موفق به چهره سازی سازمان و افزایش سهم خود در جامعه خواهند شد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود: فعالیت در روابط عمومی ها نیازمند شناخت اتفاقات پیرامون و ایجاد یک شبکه ارتباطی با خلاقان و صاحبان تجربه به منظور ارتقاء ظرفیت ارتباط رسانی است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اذعان داشت: در پورتال های سازمانی ما کمتر از بسته بندی اطلاعات، ایده پردازی و مخاطب شناسی بهره برده شده و بهتر است روابط عمومی ها با توجه بیشتر به سطوح مختلف ارتباطی و مخاطبان از حجم تردد مخاطبان خود کاسته و راندمان سازمان خود را بهبود ببخشند.
گفتنی است چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی با محوریت خلاقیت، نوآوری و تمایز امروز در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

خبرنگار: میثم خاکپور