رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان: دانشجویان به عنوان سفیران علمی و نعمت های دانشگاه هستند
رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان: دانشجویان به عنوان سفیران علمی و نعمت های دانشگاه هستند

رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان گفت: دانشجویان به عنوان سفیران علمی و نعمت های دانشگاه محسوب می شوند و مسئولین دانشگاه پیام نور باید برای شنیدن صحبت های آن ها گوش شنوا داشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان گفت: دانشجویان به عنوان سفیران علمی و نعمت های دانشگاه محسوب می شوند و مسئولین دانشگاه پیام نور باید برای شنیدن صحبت های آن ها گوش شنوایی داشته باشند.

به گزارش یوپنا، سعید صادقی؛ رییس دانشگاه پیام نور گیلان در دیدار با دانشجویان عضو تشکل های علمی انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و هنری و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد لنگرود اظهار داشت: همواره دانشجویان به عنوان سفیران علمی و نعمت های دانشگاه محسوب می شوند و مسئولین دانشگاه پیام نور مراکز و واحدها باید برای شنیدن صحبت های آن ها گوش شنوا داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: همواره دانشگاه با وجود دانشجو در تکاپو و فعالیت خواهد بود و دانشجویان فعال در تشکل ها و کانون ها و انجمن های علمی، روحیه مسئولیت پذیری، خدمت و روشنگری را در دانشگاهها تمرین کنند تا در آینده نزدیک برای اداره بهتر کشور اسلامی مان اجرا نمایند.

رییس دانشگاه پیام نور گیلان در این دیدار ضمن تشویق دانشجویان به انجام فعالیت های علمی افزود: مطمئناً داشتن کشوری قدرتمند در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نیازمند دانشجویانی با بینش و آگاهی مطلوب می باشد که انشاءا… شما دانشجویان عزیز به آن قله رفیع خواهید رسید.