ریاست عالی دانشگاه پیام نور: آمادگی این دانشگاه برای حفظ ارزش های دفاع مقدس با استفاده از فناوری های جدید
ریاست عالی دانشگاه پیام نور: آمادگی این دانشگاه برای حفظ ارزش های دفاع مقدس با استفاده از فناوری های جدید

مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس رسالت سنگینی بر دوش دارد و انتقال این فرهنگ به نسل جدیدی که فرهنگ ایثار و شهادت را از نزدیک لمس نکرده اند، بسیار مهم است.

به گزارش یوپنا، دکتر محمدرضا زمانی؛ ریاست عالی دانشگاه پیام نور در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی- آموزشی و پژوهشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با این دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از حضور سردار حمیدرضا گرامی و هیئت همراه اذعان داشت: مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس رسالت سنگینی بر دوش دارد و انتقال این فرهنگ به نسل جدیدی  که فرهنگ ایثار و شهادت را از نزدیک لمس نکرده اند، بسیار مهم است.

دکتر زمانی در ادامه خاطرنشان کرد: جنگ ما غنی تر از یک جنگ معمولی بوده و جنبه اعتقادی داشت و دارای خصوصیاتی بوده که در هیچ جای دنیا این خصوصیات وجود ندارد و انتقال این مفاهیم با نسلی که جنگ را لمس نکرده از چند نظر اهمیت دارد که عباتند از: ۱- محتوا

۲- نحوه ارائه و فردی که ارائه می دهد، چرا که مسائلی که تبلیغاتی ارائه می شود پایدار نیستند و اینکه فردی که ارائه میدهد باید خود به طور مستقیم و یا در خانواده درگیر آن بوده باشد. بنابراین هم فرد مهم است و هم روش و شیوه ای که برای ارائه انتخاب می کند.

رییس دانشگاه پیام نور در زمینه دفاع مقدس یادآور شد: اگر بخواهیم کاری انجام دهیم باید به صورت علمی باشد، چرا که می توانیم بحث محتوای علمی را با روش استفاده از تکنولوژی ها و آمیخته با هنر ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور شبکه ای بزرگ در داخل و خارج از کشور است که نیازمند تغذیه و اطلاعات دقیق و واقعی است و این دانشگاه با توجه به اعتقادات معنوی و ارزشمند دفاع مقدس و وظیفه مهمی که بر دوش دارد، آمادگی خود را برای همکاری با سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اعلام می دارد.
دکتر زمانی جمعیت دانشجویان و اساتید فرهیخته و معتقد را از ظرفیت های مهم دانشگاه پیام نور عنوان کرد و گفت: این دانشگاه با توجه به زیرساخت ها و نیروهای خود با تمام توان، برای زنده نگه داشتن،حفظ ارزش های دفاع مقدس و انتقال این منبع غنی فرهنگی کشور به نسل جوان اهتمام می ورزد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور شبکه ای بزرگ در داخل و خارج از کشور است که نیازمند تغذیه و اطلاعات دقیق و واقعی است و این دانشگاه با توجه به اعتقادات معنوی و ارزشمند دفاع مقدس و وظیفه مهمی که بر دوش دارد، آمادگی خود را برای همکاری با سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اعلام می کند.
دکتر زمانی جمعیت دانشجویان و اساتید فرهیخته و معتقد را از ظرفیت های مهم دانشگاه پیام نور عنوان کرد و گفت: این دانشگاه با توجه به زیرساخت ها و نیروهای خود با تمام توان، برای احیاء،حفظ ارزش های دفاع مقدس و انتقال این منبع غنی فرهنگی کشور به نسل جوان اهتمام می ورزد.
گفتنی است، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به منظور توسعه، گسترش و تعمیق همکاری های علمی – آموزشی و ادبی و نیر ترویج فرهنگ مقاومت ایثار و شهادت و بهره وری از ظرفیت های علمی- آموزشی، پژوهشی و ادبی امضا شد.