رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان: استقبال خوبی از ثبت نام در دوره های فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد شده است
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان: استقبال خوبی از ثبت نام در دوره های فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد شده است

رئیس دانشگاه پیام نوراستان همدان در جریان بازدید از روند برگزاری کنکور دوره های فراگیر این دانشگاه که همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار شد گفت: استقبال خوبی که از ثبت نام در این دوره ها صورت گرفته و امروز شاهد حضور شرکت کنندگان از هر قشر و سنی در این امتحان هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان در جریان بازدید از روند برگزاری کنکور دوره های فراگیر این دانشگاه که همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار شد گفت: استقبال خوبی که از ثبت نام در این دوره ها صورت گرفته و امروز شاهد حضور شرکت کنندگان از هر قشر و سنی در این امتحان هستیم.

به گزارش یوپنا، همزمان با سراسر کشور کنکور دوره های فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ،  با حضور ۱۲۰۰ نفردر رشته ها و گروههای مختلف علوم انسانی ، فنی و مهندسی و علوم پایه  در همدان  برگزارشد.

صفی اله صفایی؛ رئیس دانشگاه پیام نور استان در بازدید از حوزه امتحانی پیام نور مرکز همدان ، ضمن قدردانی از زحمات پرسنل و هیئت رئیسه این دانشگاه در جهت برگزاری منظم و ایده آل این کنکور سراسری ، گفت : استقبال خوبی که از ثبت نام در این دوره ها صورت گرفته و امروز شاهد حضور شرکت کنندگان از هر قشر و سنی در این امتحان هستیم.

گفتنی است شاهرخی؛ معاون استاندار از مراحل برگزاری این آزمون بازدید کرد.