امام جمعه شهر کرمان: دانشگاه پیام نور، دانشگاهی ممتاز و منحصر به فرد است
امام جمعه شهر کرمان: دانشگاه پیام نور، دانشگاهی ممتاز و منحصر به فرد است

امام جمعه شهر کرمان گفت: دانشگاه پیام نور به واسطه ی به کارگیری آموزش ترکیبی، منابع غنی درسی و کمترین میزان شهریه از ویژگی های منحصر به فرد و ممتازی برخوردار است.

امام جمعه شهر کرمان گفت: دانشگاه پیام نور به واسطه ی به کارگیری آموزش ترکیبی، منابع غنی درسی و کمترین میزان شهریه از ویژگی های منحصر به فرد و ممتازی برخوردار است.

به گزارش یوپنا، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی؛ امام جمعه شهر کرمان (امروز) در دیدار با فاطمه معین الدینی؛ رئیس دانشگاه پیام نور استان، آموزش ترکیبی، منابع غنی درسی و کمترین میزان شهریه را از ویژگی های منحصر به فرد این دانشگاه عنوان و تصریح کرد: سیستم آموزش ترکیبی قدرت تصمیم گیری دانشجو برای نحوه استفاده از کلاس ها را افزایش داده و همچنین وجود منابع غنی درسی، سبب آگاهی قابل قبول دانشجویان از آن درس می شود.
امام جمعه شهر کرمان، در ادامه شهریه پائین دانشگاه پیام نور را عاملی مهم در کاهش دغدغه ی خانواده هایی دانست که به لحاظ اقتصادی جزء اقشار ضعیف جامعه محسوب می شوند و همه ی این عوامل این دانشگاه را به یک مرکز علمی ممتاز تبدیل کرده است.
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی ضمن تأکید بر لزوم توسعه رشته های دانشگاهی بر مبنای نیاز جامعه گفت: این رویکرد بسیاری از مشکلات را مرتفع کرده و به مقاطع بالاتر تحصیلی نیز جهت خواهد داد.
وی در ادامه حرکت دانشگاه ها به سمت تجاری سازی علم را، راه حل برون رفت از معضل بیکاری در میان فارغ التحصیلان دانشگاه ها دانست و تصریح کرد: جغرافیا و شرایط طبیعی به همراه جمعیت و خصوصا جمعیت جوان و به ویژه جوانان تحصیلکرده به انضمام قدرت حاکمیت در بسیج مردم از مولفه های اقتدار کشور است و نقش دانشگاه در این میان به عنوان تربیت کننده نیروی تحصیل کرده، نقشی ممتاز است که باید این نقش به بهترین وجه حفظ شود .


در این دیدار رئیس دانشگاه پیام نور کرمان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های دانشگاه در عرصه های آموزشی، فرهنگی و عمرانی، عملکرد دانشگاه پیام نور استان را در راستای منویات مقام معظم رهبری به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و تجاری سازی علم دانست و تصریح کرد: دانشگاه پیام نور استان کرمان دارای ۱۶ شرکت فعال درمرکز رشد و نواوری است، که از این تعداد دو شرکت موفق به کسب عنوان شرکت دانش بنیان شده اند.
معین الدینی برگزاری همایش های ملی در زمینه هایی همچون زمین شناسی، شیمی و ریاضی را بیانگر پتانسیل بالای علمی دانشگاه پیام نور استان کرمان دانست و میزبانی اولین رویداد تولید محتوی دیجیتال استان کرمان را که در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد را برگ زرینی دیگر بر فتخارات دانشگاه پیام نور عنوان کرد.
وی در پایان اظهار داشت: قبولی ۳۰ هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در مقاطع تحصیلات تکمیلی نتیجه سیستم آموزشی منحصر به فرد و منابع غنی درسی و امتحانات متمرکز با سئوالات استاندارد است.