دومین همایش تخصصی محیط زیست در دانشگاه پیام نور تهران جنوب برگزار می شود
دومین همایش تخصصی محیط زیست در دانشگاه پیام نور تهران جنوب برگزار می شود

دومین همایش ملی و چهارمین نمایشگاه تخصصی آموزش محیط زیست با مشارکت دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب و دفتر کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست چهارم و پنجم بهمن ماه ۱۳۹۶ در دانشگاه پیام نور تهران جنوب برگزار می شود.

دومین همایش ملی و چهارمین نمایشگاه تخصصی آموزش محیط زیست با مشارکت دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب و دفتر کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست، چهارم و پنجم بهمن ماه سال جاری در دانشگاه پیام نور تهران جنوب برگزار می شود.

به گزارش یوپنا، دومین همایش ملی و چهارمین نمایشگاه تخصصی آموزش محیط زیست با مشارکت دانشگاه پیام نور تهران جنوب و دفتر کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست در روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه ۱۳۹۶  در سالن همایش شهید عضدی دانشگاه پیام نور تهران جنوب برگزار می شود.

عنایت الله نجیب زاده؛ رئیس دانشگاه پیام نور تهران جنوب و عضو کمیته اجرایی دومین همایش ملی و چهارمین برخی از مهمترین محورهای همایش را آموزش محیط زیست و مخاطرات طبیعی، آموزش محیط زیست و پدافند غیرعامل، محیط زیست و مشارکت جوامع محلی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این همایش با حضور مسئولین کشوری و دانشگاهی در قالب سخنرانی، ارائه مقاله و همچنین برگزاری کارگاه های تخصصی به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

نجیب زاده تصریح کرد: در  این همایش ضمن برگزاری نمایشگاه تخصصی مربوط به محیط زیست، از لوگوی کرسی یونسکو در دانشگاه پیام نور نیز رونمایی خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در پایان از علاقمندان و متخصصین فعال در حوزه های فرهنگی، اقتصادی، جامعه شناسی، روانشناسی، بهداشت، زیست شناسی و سایر علوم مرتبط با محیط زیست دعوت کرد تا ضمن شرکت در این رویداد علمی، به هم افزائی هر چه بیشتر دانش در این حوزه کمک کنند.