به گزارش یوپنا، دکتر محمد خیری سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در نشست با دکتر کامرانی رئیس بسیج اساتید هرمزگان گفت: یکی از رسالت های سازمان بسیج اساتید، فرهنگ سازی و تلاش در تحقق منویات مقام معظم رهبری می باشد. دکتر خیری افزود: از دیگر رسالت های بسیج اساتید صیانت از ارزشها و […]

 

به گزارش یوپنا، دکتر محمد خیری سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در نشست با دکتر کامرانی رئیس بسیج اساتید هرمزگان گفت: یکی از رسالت های سازمان بسیج اساتید، فرهنگ سازی و تلاش در تحقق منویات مقام معظم رهبری می باشد.

دکتر خیری افزود: از دیگر رسالت های بسیج اساتید صیانت از ارزشها و جلوگیری از نفوذ اندیشه های انحرافی می باشد و تفکر بسیجی در اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور هرمزگان گسترش یافته است.

وی در این دیدار خاطرنشان کرد: می توان از ظرفیت اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور در کمک به اقشار مختلف مردم هرمزگان استفاده کرد و از پتانسیل تشکل ها و انجمن های علمی نیز بهره برد.

سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان افزود: اکثر اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان عضو بسیج اساتید می باشند.

در ادامه دکتر کامرانی رئیس بسیج اساتید هرمزگان با اشاره به اینکه سرپرست جدید دانشگاه پیام نور  هرمزگان نیروی ارزشی، انقلابی و علمی می باشند انتظار می رود تولید علم و توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه گسترش یابد.

دکتر کامرانی به رسالت دانشگاه پیام نور اشاره کرد وافزود: اکثر فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در آزمون های استخدامی، نسبت به سایر دانشگاهها موفق تر بوده اند و این نشان از کیفیت آموزشی و جایگاه خاص و ویژه دانشگاه پیام نور است.

وی افزود: در دانشگاه پیام نور استان هرمزگان جو آرامی حاکم است و امید است با حضور سرپرست جدید دانشگاه این روند ادامه پیدا کند و همچنین اشاره کردند که مجموعه دانشگاه پیام نور از قداست خوبی برخوردار است.

رئیس بسیج اساتیید هرمزگان در این دیدار بر ایجاد اندیشکده ها تاکید کرد و افزود: نیروهای متفکر زیادی در هرمزگان وجود دارد و باید از این ظرفیت عظیم در بهبود و توسعه علمی استان  هرمزگان بهره برد.