نشست هم اندیشی ائمه جماعات دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد
نشست هم اندیشی ائمه جماعات دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد

نشست هم اندیشی ائمه جماعات دانشگاه پیام نور استان تهران با موضوع “راه کارهای عملی مقابله با منکر” در دانشگاه پیام نورمرکز تهران شرق برگزار شد.

نشست هم اندیشی ائمه جماعات دانشگاه پیام نور استان تهران با موضوع “راهکارهای عملی مقابله با منکر” در دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق برگزار شد.
به گزارش یوپنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود نبوی؛ مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران هدف از برگزاری این نشست را انتقال تجربیات و تبادل آراء و اندیشه میان ائمه جماعات عنوان کرد.
در این نشست که با حضور ائمه جماعات مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد مباحثی همچون: لزوم کار فرهنگی پیرامون منکرات، برخورد عاقلانه و منطقی با محوریت اخلاق و منحصر ندانستن منکرات به پدیده بدحجانی در دانشگاه مطرح شد.
پس از برگزاری نماز جماعت، جلسه مشترکی با حضور آیت الله روح الله قرهی؛ مؤسس حوزه علمیه المهدی (عج)، ائمه جماعات و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با موضوع ” رهبری در جامعه” برگزار شد.
آیت الله قرهی، با ذکر خاطراتی از امام خمینی – رضوان الله تعالی علیه در سال های پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در نجف اشرف و ده سال زعامت ایشان در ایران و هم چنین بیان خاطراتی از مقام معظم رهبری- مدظله العالی- هر دو شخصیت را به عنوان استوانه های اخلاق معرفی و خاطر نشان کرد: این که مردم توانستند در این چهار دهه به آنان اقتدا و تکیه کنند، تنها فقیه و دانشمند بودن ایشان نبود؛ بلکه امام راحل و مقام معظم رهبری هر دو استاد اخلاق و عارف و عامل به دین اند.
آیت الله قرهی افزود: ویژگی بارز رهبران انقلاب اسلامی ایران را از ابتدا تاکنون که باعث شده دنیا حتی دشمنان ما به آن اقرار کنند، این است که ایشان در دل مردم جا دارند.
گفتنی است نشست هم اندیشی ائمه جماعات دانشگاه پیام نور استان تهران از سلسله نشستهای فصلی ائمه جماعات مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران است (روز گذشته) به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار می شود.