ساختمان اداری-آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز رودبارجنوب افتتاح شد
ساختمان اداری-آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز رودبارجنوب افتتاح شد

در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ساختمان اداری-آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز رودبارجنوب با ۱۲۰۰ متر زیربنا افتتاح شد.

در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ساختمان اداری-آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز رودبارجنوب با ۱۲۰۰ متر زیربنا افتتاح شد.
به گزارش یوپنا، ساختمان اداری- آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز رودبارجنوب با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و مسئولین این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.


فاطمه معین الدینی در مراسم افتتاح این پروژه، با اشاره به این اتفاق مبارک در دهه فجر انقلاب گفت : این ساختمان دارای ۱۲۰۰متر مربع زیربناست و برای احداث آن اعتباری افزون بر ۱۰میلیارد ریال هزینه شده است .
وی دانشگاه را شاخص توسعه هر شهر عنوان کرد و گفت: نسل های فرهیخته در دانشگاه ها تربیت می شوند و همین نسل های فرهیخته هستند که سرنوشت جوامع بشری را مشخص می نمایند .
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان جوامع فاقد نسل فرهیخته را شکست خورده برشمرد و افزود: فاصله علم و آگاهی نسلها نسبت به یکدیگر براساس علوم روز به سرعت در حال کم شدن است و لذا کسب علم برای هر فردی لازم و ضروریست.
وی با اشاره به اینکه این مرکز دانشگاهی، تنها مرکز آموزش عالی این شهرستان می باشد، خواستار حمایت همه جانبه مسئولین از این مرکز علمی شد و ادامه این مسیر را در گرو همدلی و هم فکری همگان دانست.


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی؛ امام جمعه رودبارجنوب نیز گفت: دانشگاه یک پایگاه علمی است که هزینه کردن در این راستا ارزش زیادی دارد و منشاء نظام و انقلاب نیز حوزه و دانشگاه بوده است.
امام جمعه رودبارجنوب یکی ازمهمترین ملاک ها و ارزش های انسان را در میزان علم وی برشمرد و گفت:امام خمینی (ره) به عنوان الگو علاوه بر تقوا و اخلاص دارای علم زیادی بود.
در ادامه عطا ناوکی؛ فرماندار رودبارجنوب بهره برداری از ساختمان دانشگاه پیام نور را یکی از انتظارات دانشجویان و مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: ساختمان و فضای آموزشی مطلوب سرعت شکوفا شدن توانایی علمی یک دانشجو را بالا می برد.
ناوکی در ادامه با بیان اینکه باید دانشجویان را در تمام برنامه های مختلف سیاسی،علمی،اجرایی مشارکت داد افزود: دانشجویان در همه پیشرفت های کشور نقش زیادی دارند.
وی در پایان حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب را وظیفه دانشجویان دانست و بر پیروی راستین آنان از ولایت فقیه و نشر ارزش های اسلام و انقلاب تأکید کرد.