وقتی که ایشان صریحا اعلام می دارد ریاست دانشگاه در حال اقدام برای حل مشکل است و ما هم کمک می کنیم، این به معنای همگام بودن وزیر برای رفع دغدغه های مجموعه این دانشگاه است که می تواند نشاط را به بزرگترین مجموعه دانشگاهی کشور تزریق کند.

گروه دانشگاه – وزیر علوم یکی از پست های اینستاگرامی خود را به دانشگاه پیام نور اختصاص شد.

به گزارش یوپنا، همان گونه که قبلا نیز گفته شد یکی از اقدامات خوب وزیر علوم در دوره اخیر، ارتباط و تعامل بی واسطه ای است که وی با جامعه دانشگاهی برقرار کرده و با این اقدام توانسته دغدغه های حوزه آموزش عالی را مستقیما دریافت و برای حل انها چاره اندیشی کند.

اخیرا دکتر منصور غلامی در یکی از پست های اینستاگرام خود نوشت:

پیام های زیادی درمورد دانشگاه پیام نور دریافت می کنم، چه دانشجویان، چه اساتید و چه کارمندان زحمت کش آن مجموعه.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور در سال های قبل دچار مشکلاتی شده، که حل آنها آسان نیست.

وزیر علوم افزود: دانشجویان این دانشگاه مشکلاتی در تقسیط شهریه داشتند که بحمدالله حل شد. در مورد اعضای هیات علمی هم که یکی از آن مشکلات است، مدیریت دانشگاه در حال اقدام است، ماهم کمک می کنیم.  

پیام وزیر علوم پیرامون دانشگاه پیام نور حاوی نکات مهمی است که در زیر به آنها اشاره خواهد شد.

۱ – وزیر علوم خود به دقت مشکلات و دغدغه های مجموعه پیام نور را دانسته و برا حل آنها تلاش می کند

۲ – نگاه دکتر غلامی به دانشگاه پیام نور همواره مثبت بوده و در مصاحبه های گوناگونی به نقش محوری این دانشگاه در آموزش عالی کشور اشاره داشته اند و بر تقویت آن تاکید کرده اند.

۳ – تعدای از اعضای هیات علمی پیام نور همچنان درگیر پرونده های خود برای تبدیل وضع هستند و نگرانی زیادی بابت این موضوع دارند که در کیفیت کار این افراد تاثیر منفی خواهد گذاشت و قطعا یاری وزارت علوم و دستورات شخص وزیر در این خصوص راهگشا خواهد بود.

۴ – نکته آخر پیام وزیر علوم در پاسخ به کامنت های دانشگاهیان پیام نور، امید بخش است،  وقتی که ایشان صریحا اعلام می دارد ریاست دانشگاه در حال اقدام برای حل مشکل است و ما هم کمک می کنیم، این به معنای همگام بودن وزیر برای رفع دغدغه های مجموعه این دانشگاه است که می تواند نشاط را به بزرگترین مجموعه دانشگاهی کشور تزریق کند.

واقعیت موضوع این است که وزیر علوم در چندماهی که عهده دار سکان وزارت شده بخوبی توانسته برخی از چالش ها عمده گریبان گیر این حوزه را مرتفع کند، و همین تدبیر ایشان در مشکلات موجب شده تا امید و توقع دانشگاهیان پیام نور برای حل برخی مشکلات این دانشگاه از وزیر فزونی یابد و آینده را بهتر از امروز ببینند.