مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور از اعزام نماینده بسکتبال دانشگاهی ایران با نام استان خوزستان به مسابقات آسیایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، عبدالمهدی نصیرزاده، امشب در حاشیه برگزاری مرحله نهایی مسابقات بسکتبال المپیاد دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: این المپیاد با همکاری‌هایی که صورت گرفت در سطح بالایی برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده در مرحله نهایی رشته بسکتبال بیان‌گر این موضوع است.

وی افزود: تیم‌های بسکتبال دختران و پسران دانشگاه پیام نور به نمایندگی از کشورمان در تیرماه سال جاری به رقابت‌های آسیایی در مالزی اعزام خواهند شد.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، تصریح کرد: با توجه به میزبانی مناسب استان خوزستان در این المپیاد و وجود پتانسیل‌های همچون منطقه آزاد اروند در این استان، امید می‌رود که با حمایت‌های دانشگاه پیام نور این استان، تیم دانشگاهی کشورمان را با نام استان خوزستان روانه این مسابقات کنیم.

نصیرزاده در پایان یادآور شد: با توجه به هزینه نه چندان زیاد این مسابقات، برای دانشگاه پیام نور استان خوزستان، امید می‌رود تا همکاری لازم برای اعزام به پنجمین دوره مسابقات بسکتبال دانشگاهی آسیا صورت پذیرد.