جشن استقبال از دانشجویان جدید الورود با حضور دکتر ططری و رییس دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد و با همکاری مالی بعثت مال در دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا ،مراسم که همزمان با سال روز ازدواج حضرت محمد(ص)  حضرت خدیحه کبری(س)  در دانشگاه پیام نور خرم آباد و با مشارکت مجتمع تجاری  بعثت  مال ( تبلیغات محیطی، پذیرایی، اجرایی و…) و با حضور پرشور دانشجویان برگزار شد.

درآغاز حجت الاسلام موسوی مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور لرستان ضمن خیر مقدم به حضار و دانشجویان جدیدالورود برای آنان آرزوی موفقیت کرده و دستاوردها و برنامه های دفتر نهاد رهبری را بصورت خلاصه بیان نمودند.

در ادامه ریاست  دانشگاه پیام نور لرستان ضمن خیر مقدم به دانشجویان ،  بیان داشت: این دانشگاه با حدود سیزده هزار دانشجو از نظر کیفیت آموزشی در سطح بالایی قرار دارد  و فارغ التحصیلان این دانشگاه موفقیت های بسیار خوبی را کسب کرده اند از جمله پذیرفته شدن با رتبه های تک رقمی در مقاطع تحصیلات تکمیلی  و نیز پذیرفته شدن در آزمون های استخدامی که خود  گواه بر این گفتار است.

دکتر ططری اظهار داشت: ما دانشجویی را می خواهیم که  مطالبه گری  باشد و فعالانه در راستای پیشبرد اهداف آموزشی و فرهنگی دانشگاه گام بردارد ئ در راستای شفافیت همه امور به دانشگاه و کشور کمک نماید که این موضوع می تواند امید را هرچه بیشتر برای پیشبرد اهداف کشور تزریق نماید.

وی افزود: دانشگاه پیام نور علی رغم دریافت شهریه ای به مراتب  کمتر از سایر دانشگاه ها وبا تلاش مسولین دانشگاه توانسته از لحاظ کیفیت آموزشی و فرهنگی جایگاه مناسبی  در سطح دانشگاه ها کسب نماید.

درادامه ضمن تقدیر از دانشجویان نخبه ، جهت عضویت دانشجویان جدید الورود در انجمن ها، کانون های فرهنگی –هنری و  بسیج ثبت نام بعمل آمد.