طی دو هفته اخیر علاوه بر اخذ تأییدیه ۴۴ نفر از همکاران علمی با مدرک دکترا به پیمانی ، تأییدیه تبدیل وضعیت ۴۴ عضو دیگر به رسمی آزمایشی و رسمی قطعی ابلاغ و در حال اعلام به امور اداری برای صدور احکام است.

به گزارش یوپنا دکتر کردمیرزا از تبدیل وضعیت ۸۸ نفر از همکاران علمی طی دو هفته اخیر خبر داد و گفت: با عنایت به سیاست دانشگاه مبنی بر تسریع در فرایند تبدیل وضعیت همکاران علمی، با مساعدت مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی، طی دو هفته اخیر علاوه بر اخذ تأییدیه ۴۴ نفر از همکاران علمی با مدرک دکترا به پیمانی ، تأییدیه تبدیل وضعیت ۴۴ عضو دیگر به رسمی آزمایشی و رسمی قطعی ابلاغ و در حال اعلام به امور اداری برای صدور احکام است.

دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور افزود: علاوه بر این، فرآیند رسیدگی به پرونده های همکاران علمی، تحت عنوان «پیمانی مشروط»، «دستیار علمی» و «قراردادی» نیز بررسی و ضمن ارائه گزارش کاملی ازشرایط علمی و عمومی این اعضا مقرر شد حداکثر تلاش برای تعیین تکلیف این افراد صورت پذیرد.

وی تاکیدکرد: کلیه همکاران علمی که با عناوین « قراردادی»، «دستیار آموزشی» و «پیمانی مشروط» در دانشگاه شاغل هستند، باید در اسرع وقت برای تقویت کارنامه پژوهشی و سوابق آموزشی خود اقدام کنند تا امکان بررسی پرونده ها برای تبدیل وضعیت این افراد میسر شود.