بر اساس این مصوبه کارکنان اداری که شرایط و امتیازات لازم را احراز نموده اند بدون توقف سنوات خدمت بالاتر می توانند یک رتبه ارتقاء یابند.

به گزارش یوپنا دکتر علیزاده ضمن بیان مصوبه جدید هیات اجرایی منابع انسانی در خصوصمشکل لزوم رعایت حداقل سنوات توقف برای ارتقای شغلی برای اعضای غیرهیات علمی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: بر اساس این مصوبه کارکنان اداری که شرایط و امتیازات لازم را احراز نموده اند بدون توقف سنوات خدمت بالاتر می توانند یک رتبه ارتقاء یابند.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به تأخیر ایجاد شده در فرآیند ارتقاء رتبه شغلی اعضای غیر هیات علمی از سال ۹۱ تا ۹۵ متاسفانه واجدین شرایط به رغم احراز حداقل سنوات لازم و کسب امتیازات تعیین شده در دستورالعمل مربوط با توجه به حداقل سنوات توقف لازم برای ارتقاء به رتبه شغلی بالاتر، مشمول ارتقاء رتبه بالاتر نبودند که با توجه به بررسی های انجام شده در جهت احقاق حقوق قانونی واجدین شرایط دستورالعمل اصلاحی تنظیم و در هیات اجرایئ منابع انسانی تصویب گردید.

معاون مالی اداری و عمرانی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: با اجرای این مصوبه اعضاء بدون رعایت حداقل سنوات توقف تعیین شده می توانند به یک رتبه ارتقاء یابند.