توانمندی بالا در برگزاری آزمون ها، منحصر بفردترین امتیاز و ویژگی دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه هاست.

Image result for ‫پیام نور تهران خانیکی‬‎به گزارش خبرگزاری یوپنا رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در هفتمین نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران با تشکر از مراکز مجری برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد فراگیر، اظهار اشت: توانمندی بالا در برگزاری آزمون ها، منحصر بفردترین امتیاز و ویژگی دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه هاست.

دکتر بخشی خانیکی توجه و قدردانی از کارکنان را از وظایف مدیران دانشگاه خواند و افزود: ایجاد انگیزه برای کارکنان در مدیریت دانشگاه نکته حائز اهمیتی است. ما از ظرفیت ها و قابلیت های خوبی در استان تهران برخورداریم.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران تعامل شایسته با مدیران شهری را گامی موثر در توسعه و ارتقای دانشگاه پیام نور در مناطق مختلف دانست و بر توجه روسای مراکز و واحدها بر ارتقای دانشگاه در سرتاسر شهرها و مناطق استان تهران تاکید کرد.

تاکید بر برخورد عادلانه با کارکنان، استفاده بهینه از حضور اعضای علمی در تصمیم گیری ها، بررسی موارد مربوط به امتحانات، ساماندهی نیروهای آزمایشگاه، ساماندهی پست ها و برگزاری مطلوب امتحانات جاری از دیگر مواردی بود که ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران به آن پرداخت و حاضران پیرامون آن به بحث و بررسی پرداختند.