آئین تجدید میثاق دانشگاه پیام نور با شهدا در گلزار بندرعباس
همزمان با آغاز دهه فجر و فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به همت اداره فرهنگی دانشگاه پیام نور هرمزگان، اعضا علمی، مدیران، دانشجویان و کارکنان با حضور در مراسم عطرافشانی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر در گلزار شهدای بندرعباس با شهدا دیدار قبور متبرکه از مقام شامخ این سبکبالان آزاده تجلیل و تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری یوپنا ،دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توحیدی و ولایی بودن آن است.
دکتر محمد خیری در حاشیه این مراسم، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان و بزرگداشت زمان و مکان شهادت و الگوسازی از شخصیت این پاک سرشتان را بخشی از وظایف دانشگاهیان و جامعه نسبت به شهدا برشمرد.
رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه وظیفه ما ارتقای علم و دانش است که مهمترین رکن توسعه، پیشرفت و تعالی ایران اسلامی است، تاکید کرد: در این برهه از زمان در قبال شهداء می بایست تلاش علمی در جهت رسیدن به جایگاه برتر در جهان داشته باشید .
وی در پایان با اشاره به اینکه شهادت اوج تعالی و رسیدن به نهایت ارزش های انسانیت است، افزود: در فرهنگ اسلام ارزشمندترین و گرانبها ترین حرکت شهادت است.