رئیس دانشگاه پیام نور تهران استان تهران با توجه به دستاوردهای دانشگاه پیام نور در عرصه های مختلف افزود: دانشگاه پیام نور تنها دانشگاه دولتی است که بار سنگین آموزش عالی کشور را دورافتاده ترین نقاط کشور به دوش کشیده و می کشد و عدالت آموزشی را برقرار کرده است. 

رئیس دانشگاه پیام نور تهران استان تهران با توجه به دستاوردهای دانشگاه پیام نور در عرصه های مختلف افزود: دانشگاه پیام نور تنها دانشگاه دولتی است که بار سنگین آموزش عالی کشور را دورافتاده ترین نقاط کشور به دوش کشیده و می کشد و عدالت آموزشی را برقرار کرده است.
به گزارش  خبرگزاری یوپنا دکتر بخشی خانیکی در نشست روسای مراکز و واحدهای استان تهران و غرس یکهزار نهال که در دانشگاه پیام نور واحد پاکدشت برگزار شد با بیان اینکه کمک به دانش آموختگان در  کسب مهارت های لازم برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال از مهمترین دغدغه های کاری این استان است افزود: در دانشگاه پیام نور استان تهران با تلاش و جدیت در دو حوزه مهارت آموزیی و ارتباط با صنعت سعی داریم بسترهای محکمی برای توانمندسازی دانشجویان خود که فرزندان ما هستند، فراهم کنیم تا هم برای خود و دیگران ایجاد اشتغال کنند و هم با دانش و تخصص خود در قالب فعالیت های دانش بنیان به حل مشکلات بخش های مختلف کشور کمک کنند.

وی در خصوص رشد و توسعه مهارت آموزی در این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان تهران علاوه بر بحث توانمند سازی دانشجویان خود، با امکانات، زمینه ها و  فضاهای خیلی خوبی که فراهم کرده است،  آمادگی کامل دارد تا در زمینه بازآموزی کارمندان، تمامی دوره های مورد نیاز پیش از استخدام و حین استخدام را در راستای توانمندسازی کارکنان دستگاه ها و سازمان های مختلف با ارائه مدرک مورد تایید سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار نماید.

دکتر بخشی خانیکی با ولی نعمت خواندن دانشجویان، خطاب به ایشان گفت: ما همه تلاشمان را برای مهارت آموزی، توانمند سازی و حمایت شما برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال و تبدیل ایده هاتان به ثروت به کار خواهیم گرفت تا از این رهگذر علاوه بر کمک به ایجاد اشتغال شما جوانان ساعی و پرتلاش دانشگاه، به حل مشکلات جامعه نیز در قالب فعالیت های دانش بنیان و ارتباط با صنعت کمک کنیم؛ که خوشبختانه طی این مدت اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و نمونه های موفقی هم از بین شما دانشجویان عزیز داشته ایم.

رییس دانشگاه پیام نور استان از مسوولان خواست تا از این دانشگاه مردمی که  کیفیت بالای آموزشی دارد، حمایت کنند و خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور تنها دانشگاه دولتی است که بار سنگین آموزش عالی کشور را به دوش کشیده و می کشد و عدالت آموزشی را در اقصی نقاط کشور برقرار کرده است.

دکتر سلطان احمدی رئیس دانشگاه پیام نور واحد پاکدشت نیز  منطقه پاکدشت را علاوه بر قطب گل و گیاه، منطقه ای صنعتی عنوان کردو افزود: با توجه به شرایط وبسترهای موجود در شهرستان، در برنامه های آتی این دانشگاه اقدامات جدی در زمینه ارتباط با صنعت مورد توجه ویژه ای ست.

در پایان این مراسم، ۱۰۰۰ اصله نهال به یاد شهدای انقلاب اسلامی ایران توسط مسوولان دانشگاه، امام جمعه و مقامات شهرستان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور پاکدشت غرس شد. همچنین برپایی نمایشگاه گل و گیاه و دستاوردها و تولیدات هنری دانشجویان، از دیگر بخش های جنبی آیین ملی و دینی کاشت نهال، در روز درختکاری بود.