برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید در دانشگاه پیام نور استان یزد
برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید در دانشگاه پیام نور استان یزد

مراسم گرامیداشت شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید در دانشگاه پیام نور استان یزد برگزار شد

به گزارش یوپنا و به همت واحد فرهنگی دانشگاه پیام نور استان یزد و همزمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید مراسم بزرگداشتی با حضور دکتر حاجی بابایی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، دکتر ابویی رییس بسیج اساتید استان، دکتر میرحسینی رییس دانشگاه پیام نور استان به همراه معاون و تنی چند از مدیران ستادی و مسئولان استانی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور استان یزد برگزار شد.

در این مراسم ابتدا دکتر میرحسینی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران به بیان بخشی از خصوصیات عرفانی و بلند طبعی آن عزیز پرداخت.

وی سپس به ارائه گزارشی از فعالیتها و امکانات دانشگاه در راستای ارتقای سطح علمی استان پرداخته و با ارائه آماری از عضویت بالای اساتید در این سازمان مقدس فعالیتهای بسیجی وار اساتید و کارکنان را در پیشبرد اهداف دانشگاه ستود.

وی در پایان خواستار عنایت ویژه مسئولان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به این مجموعه عظیم دانشگاهی در راستای پیشبرد اهداف نظام آموزشی ایران اسلامی شد.

در ادامه دکتر ابویی رئیس سازمان بسیج اساتید استان یزد نیز ضمن خیر مقدم به میهمانان محترم بالاخص دکتر حاجی بابایی با بیان اینکه دکتر مصطفی چمران جزء اولین افرادی بود که مقاومت را در آن زمان حساس استحکام بخشید به ذکر فعالیتهای گسترده آن شهید والا در راستای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت.

در پایان دکتر حاجی بابایی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی دکتر مصطفی چمران را در نگاه اول سربازی وفادار و گوش به فرمان ولایت معرفی نمود و وی را در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، نظامی بسیار فعال دانست و انقلاب اسلامی را نیازمند اساتیدی همچون شهید چمران دانست.

وی از تمامی کسانی که پیگیر رفع مشکلات جامعه هستند تشکر و قدر دانی نمود و از اساتید دانشگاه دعوت کرد تا در عرصه های اقتصادی و تولیدی نیز یاریگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی در پایان با اعلام اینکه با لطف خداوند منان و همکاری مجلس و دولت بخصوص در کمیسون برنامه و بودجه، در خصوص اعتبارات و بودجه کشور مشکلات را مرتفع نمودیم به تشریح مسائل و مشکلات داخلی و خارجی کشور برای حاضرین پرداخت.