رسالت دانشگاه پیام نور آموزش با کیفیت و برقراری عدالت آموزشی می باشد
رسالت دانشگاه پیام نور آموزش با کیفیت و برقراری عدالت آموزشی می باشد

دانشگاه پیام نور به لطف خدا رسالت خود را در جامعه بسیار خوب انجام داده و درخشش دانش آموختگان این دانشگاه در آزمون های کانون وکالت و همچنین مقاطع تحصیلات تکمیلی دیگر دانشگاه ها، گواهی بر این ادعاست.

دکتر مرتضی محسنی آموزش با کیفیت و استاندارد و همچنین برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور به ویژه برای اقشار کم درآمد را رسالت دانشگاه پیام نور دانست و گفت: دانشگاه پیام نور به لطف خدا رسالت خود را در جامعه بسیار خوب انجام داده و درخشش دانش آموختگان این دانشگاه در آزمون های کانون وکالت و همچنین مقاطع تحصیلات تکمیلی دیگر دانشگاه ها، گواهی بر این ادعاست.

به گزارش یوپنا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی در سفر اخیر هیات رئیسه به استان اصفهان و در جلسه شورای اداری خوانسار افزود: دانشگاه پیام نور ، دانشگاهی با شهریه معقول و بسیار مناسب برای اقشار کم درآمد است به ویژه که با اختصاص تسهیلات وام شهریه، دانشجویان می توانند کل شهریه تحصیل خود را از طریق وام با بازپرداخت طولانی مدت، پرداخت کنند.

دکتر محسنی با اشاره به دیگر افتخارات دانشگاه پیام نور اضافه کرد: دانشگاه پیام نور تاکنون رتبه های چشمگیری را در زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی ورزشی و … کسب کرده است.

وی یادآور شد: ویژگی مهم دانشگاه پیام نور سازگاری نظام آموزشی آن با اقتضائات مختلف زندگی مردم است که از بارزترین آن به انعطاف پذیری و انتخاب محل آزمون توسط دانشجویان می توان اشاره کرد.