دیدار رئیس دانشگاه پیام نور با همکاران مرکز گرمسار
دیدار رئیس دانشگاه پیام نور با همکاران مرکز گرمسار

دکترزمانی رئیس دانشگاه پیام نور با تبریک به کلیه کارکنان دانشگاه به مناسبت روز کارمند با اشاره به طرح تبدیل وضعیت کارکنان پیام نور که از سوی نمایندگان مجلس ارائه و در کمسیون تصویب شده اظهار داشت: امیدوارم عیدی امسال کارکنان قراردادی دانشگاه تبدیل وضعیت ایشان باشد. دکتر زمانی با اشاره به تسهیلات اعطایی جدید […]

دکترزمانی رئیس دانشگاه پیام نور با تبریک به کلیه کارکنان دانشگاه به مناسبت روز کارمند با اشاره به طرح تبدیل وضعیت کارکنان پیام نور که از سوی نمایندگان مجلس ارائه و در کمسیون تصویب شده اظهار داشت: امیدوارم عیدی امسال کارکنان قراردادی دانشگاه تبدیل وضعیت ایشان باشد.
دکتر زمانی با اشاره به تسهیلات اعطایی جدید مالی گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی به منظور رفع دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان با پیگیری های صورت پذیرفته علاوه بر افزایش ۲ برابری سهمیه وام صندوق رفاه دانشجویی با ۳ بانک عامل دیگر نیز قرارداد همکاری منعقد نموده است. وی در خصوص نحوه بهره مندی از این تسهیلات افزود: کارمزد ۱/۴ دهم درصدی این تسهیلات پایین ترین کارمزد بانکی کشور است و دانشجو تنها با یک بار مراجعه به بانک جهت تشکیل پرونده می تواند تا پایان تحصیل خود از بر اساس ضوابط از این وام استفاده نماید.
دکتر زمانی با اشاره به گزارش رئیس مرکز گرمسار افزود: آرامش و نظم حاکم بر این مرکز دانشگاهی قابل تقدیر است.
شایان ذکر است در ادامه این بازدید پس از سخنان دکتر یوردخانی رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان و دکترکاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی، از کارکنان مرکز تجلیل به عمل آمد.