رشد دو برابری تسهیلات دهی صندوق قرض الحسنه کارکنان/ گزارش عملکرد صندوق
رشد دو برابری تسهیلات دهی صندوق قرض الحسنه کارکنان/ گزارش عملکرد صندوق

اصغر ابوالحسنی با تاکید بر لزوم شفاف سازی و اطلاع رسانی صحیح به اعضای صندوق قرض الحسنه کارکنان، گزارش عملکرد این صندوق را تشریح کرد.

به گزارش یوپنا، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه کارکنان گفت: در حال حاضرتعداد کل اعضای صندوق قرض الحسنه در سراسر کشور بالغ بر ۹۷۳۲ نفر است و در پایان سال ۱۳۹۷ کل سرمایه صندوق قرض الحسنه کارکنان دانشگاه پیام نور بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ريال بوده است که به کمک آن، صندوق تاکنون توانسته است با اعتبارسازی حدود ۲۰۰۰ میلیارد ریالی، به اعضا تسهیلات بپردازد.

وی در خصوص میزان تسهیلات اعطا شده با عنوان اینکه در سال های قبل به طور متوسط در هر سال کمتر از ۱۵۰۰ فقره تسهیلات پرداخت می شده است،  اذعان داشت: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان همان سال با یک جهش مناسب بیش از ۳۵۰۰ نفر در کل کشور از وام قرض الحسنه استفاده کرده اند و بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار در اختیار استانها قرار گرفته و تقریبا تمامی اعضا از وام قرض الحسنه برخوردار شده اند.

عضو هیات مدیره و مدیرعامل صندوق قرض الحسنه کارکنان افزود: در جهت ارتقاء سطح رفاه همکاران ، علاوه بر پرداخت وام قرض الحسنه به اعضا،مبلغی  بالغ بر ۱۳۵  میلیارد  ریال نیز در قالب تسهیلات به مزدوجین ، شرکتی ها ، زایمانی ها ، علی الحساب ووام خرید خودرو پرداخت شده است .

وی با اشاره به جزئیات عملکرد این صندوق گفت: کلیه اعضا جهت اطلاع از جزئیات و انواع قراردادهای صندوق برای پرداخت تسهیلات می توانند به فایل گزارش عملکرد(ذیل) مراجعه کنند.