دانشگاه پیام نور با هیچ موسسه‌ای قرارداد همکاری ندارد / داوطلبان فریب سودجویان را نخورند فعالیت موسسات
دانشگاه پیام نور با هیچ موسسه‌ای قرارداد همکاری ندارد / داوطلبان فریب سودجویان را نخورند فعالیت موسسات

فعالیت موسسات غیرقانونی به اسم دانشگاه پیام نور در سطح شهر باعث شد تا این دانشگاه اعلام کند با هیچ موسسه‌ای قرارداد همکاری ندارد و داوطلبان نباید فریب خورند.

به گزارش یوپنا، دانشگاه پیام نور طی اطلاعیه‌های گوناگون خبر از فعالیت برخی موسسات غیرمجاز به اسم این دانشگاه را در سطح کشور داده است.

این موسسات که بدون مجوز قانونی از سوی دانشگاه پیام نور و وزارت علوم هم اکنون در کشور فعالیت می‌کنند متاسفانه با راهکار‌های مختلف قصد فریب دانشجویان و داوطلبان کنکور را دارند و به اسم دانشگاه پیام نور اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی و اعطای گواهینامه تحصیلی معتبر در مقابل دریافت شهریه سنگین، کرده‌اند.

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور درباره این موسسسات غیرمجاز بیان کرد: این دانشگاه با هیچ موسسه‌ای قرارداد همکاری ندارد و تبلیغات این موسسات کاذب و اقدامات حقوقی از سوی دانشگاه پیام نور به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شده است.

بهروز اظهار داشت: طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور دوره فراگیر دارای کنکور اختصاصی از سوی سازمان سنجش در آبان ماه ۹۸ با منابع مشخص و هزینه ثبت نام زیر یکصد هزار تومان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: موسساتی مانند چاوش، جامع برسام، سیمیا، خوارزمی، دانش پژوهان، فراگیر دات نت و … هیچ مجوزی از دانشگاه پیام نور ندارند و به داوطلبان اکیدا توصیه می‌شود قبل از ثبت‌نام از اعتبار موسسات و مجوز‌های آن‌ها مطلع شوند.