امضای تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور اصفهان و انجمن علمی آیین دادرسی مدنی کشور
امضای تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور اصفهان و انجمن علمی آیین دادرسی مدنی کشور

تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه نور وانجمن علمی آئین دادرسی مدنی کشور امضاء شد.

دکتر یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در جلسه امضای تفاهم نامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه پیام نور به تاریخچه دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: در حال حاضرقریب به ۳۴ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند  که از این تعداد ۴۸۰۰ نفر در رشته حقوق تحصیل می کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: فارغ التحصیلان رشته حقوق دانشگاه پیام نور در آزمون های وکالت و سایر آزمون های مربوط به این رشته در کشور جزء موفق ترین شرکت کنندگان در این آزمون ها هستند.

در ادامه جلسه دکتر کریمی رئیس انجمن علمی دادرسی مدنی کشور  ابراز داشت: بحث نظام قضایی و آیین دادرسی بحث مهمی است و باید زود به سراغ حل مشکلات این حوزه رفت و تشکیل انجمن علمی آیین دادرسی مدنی با این هدف شکل گرفته و در این بخش کارهای خوبی صورت گرفته است .

وی افزود : دانشگاه پیام نور دارای تعداد دانشجوی حقوق قابل توجه وسیستم منظمی است .وامیدواریم که با بالا رفتن سطح آموزش دانشجویان وبا در اختیار گذاشتن امکانات طرفین درجهت پیشبرد اهداف انجمن ودانشگاه حرکت کنیم .

در ادامه نشست دکتر لطفی دبیر انجمن علمی حقوق آیین دادرسی ابراز امیدواری کرد :با امضای این تفاهم نامه  ودر گامهای اساسی برداشته شود.  وی در ادامه گفت : به زودی نشریه انجمن با نام فصل نامه  آیین دادرسی منتشر خواهد شد که امیدواریم مقاله های  دانشجویان  دانشگاه پیام نور هم در این نشریه چاپ شود.