ایجاد اشتغال و مهارت آموزی رسالت اجتماعی دانشگاه پیام نور
ایجاد اشتغال و مهارت آموزی رسالت اجتماعی دانشگاه پیام نور

محمدرضا زمانی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه پیام نور لرستان، به نقش و تاثیرگذاری دانشگاه ها در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: همه فعالیت های دانشگاه ها باید به تاثیرگذاری مثبت در جامعه ختم شود که دانشگاه پیام نور با توجه به گستردگی ودر کشور دارد باید بتواند رسالت اجتماعی خود را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا ، دکتر زمانی افزود: دانشگاه ها باید بتوانند در کنار مباحثی همچون آموزش و پژوهش، موضوعاتی مانند فناوری، خلاقیت، نوآوری، ایجاد اشتغال، مهارت آموزی و تاثیرگذاری مستقیم در اجتماع را دنبال کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور با تاکید بر اینکه توانمندی این دانشگاه در مناطق مختلف کشور بسیار عظیم است، گفت: دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور این آمادگی را دارند که به حل مسائل اجتماعی کمک کنند.

دکتر زمانی با یادآوری اینکه هم اکنون نیم میلیون نفر در دانشگاه پیام نور برای سازندگی کشور تلاش می کنند، افزود: امیدواریم در سالجاری همدلی و همبستگی بیشتری بین بخش های مختلف دانشگاه ایجاد شود تا تاثیر این توانمندی در اجتماع مشاهده شود.

وی گفت: در دیدار دیروز با استاندار لرستان، اعلام آمادگی کردیم که دانشگاه پیام نور این استان بحث آسیب های اجتماعی را رصد و مطالعه کرده و در سایر مباحث نیز ورود کند.

وی در پایان از فعالیت های فرهنگی، ورزشی دانشگاه پیام نور تقدیر کرد.
گفتنی است، در سفر رئیس دانشگاه پیام نور به استان لرستان، ساختمان اداری آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد با اعتبار ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
این ساختمان با عنوان یادگار امام دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد با زیر بنای ۳۶۴۲ مترمربع در ۴ طبقه با ظرفیت ۲۰ کلاس درس،آزمایشگاه و کتابخانه احداث شد.