تلاش دانشگاه  برای افزایش سطح مهارت فارغ التحصیلان
تلاش دانشگاه  برای افزایش سطح مهارت فارغ التحصیلان

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور گفت: یکی از وظایفی که در سطح کلان کشور تعریف شده نیازمندی برای افزایش مهارت فارغ التحصیلان است که دانشگاه پیام نور در این راستا قدم های خوبی برداشته است.

به گزارش یوپنا ، دکتر امین ناجی در سفر به لرستان در جمع کارکنان دانشگاه پیام نور لرستان اظهار داشت: هر دانشگاهی علاوه بر اینکه به دنبال افزایش سطح علمی دانشجویان خود است، به دنبال بالا بردن نقش تاثیرگذاری اجتماعی است و زمانی می توان گفت دانشگاهی موفق است که نقش اجتماعی درستی برای آن تعریف شده باشد.

وی افزود: برای تعریف نقش اجتماعی هر دانشگاه و تاثیرگذاری آن باید خلاء ها، فرصت ها و نیازهای موجود آن اجتماع و جغرافیای منطقه شناخته شوند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور با تاکید بر ضرورت شناخت حوزه نیازمندی برای افزایش مهارت فارغ التحصیلان دانشگاهی عنوان کرد: یکی از وظایفی که در سطح کلان کشور تعریف شده نیازمندی برای افزایش مهارت فارغ التحصیلان است، که دانشگاه پیام نور با ایجاد انجمن های کارآفرینی و … در این راستا قدم های خوبی برداشته است.

دکتر ناجی گفت: زمانی می توانیم در حوزه فرهنگی برای ارتقاء سطح اجتماعی دانشگاه موفق باشیم که اعضاء علمی دانشگاه نیز در کنار ما بوده و خود را جزیی از اعضاء کنشگر فرهنگی آن دانشگاه بدانند لذا دست نیاز خود را به سمت همکاران حوزه علمی دراز می کنیم.

وی از اعضاء هیئت علمی دانشگاه خواست در کنار انجمن ها و کانون های مختلف دانشجویی بوده تا از این طریق بتوانند در راستای شناخت نیازهای علمی، فرهنگی و … گام بردارند.

وی اضافه کرد: برای شناخت خلاء های موجود در دانشگاه می توان از ظرفیت فضای شبکه های اجتماعی بهره جست.

اهتمام ویژه برای ارتقا و حفظ استقلال دانشگاه؛
رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: تمام تلاش خود را برای ارتقاء سطح دانشگاه به کار خواهیم گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر یوسفوند، لرستان علیرغم داشتن پتانسیل ها و منابع غنی انسانی استانی کمتر برخوردار است که به تبع آن دانشگاه پیام نور نیز محدودیت های بسیاری دارد.
یوسفوند گفت: با همکاری اعضاء هیئت علمی و کارکنان تلاش خواهیم کرد بتوانیم دانشگاهی در خور و شایسته جامعه استان داشته باشیم.
وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور لرستان دارای ظرفیت های خوب و اعضای هیئت علمی توانمند و دلسوز است.
رئیس دانشگاه پیام نور لرستان به برخی برنامه های خود اشاره کرد و گفت: سعی می کنیم بر اساس یک برنامه ریزی مدون و با تشکیل کارگروه هایی در راستای ارتقاء این دانشگاه گام برداریم.
یوسفوند با تاکید بر اینکه لرستانی ها از روحیه مشارکتی بالایی دار برخوردارند، تصریح کرد: از مدیران استان درخواست داریم به ما کمک کنند و در این رابطه دست هرکسی که بخواهد در راستای پیشرفت دانشگاه به ما کمک کند به گرمی میفشاریم.
وی تاکید کرد: استقلال دانشگاه پیام نور لرستان متناسب با سیاست گذاری دانشگاه مرکز خواهد بود.

وی افزود: نسبت به تمامی محدودیت ها و منابع مالی آگاهی داریم با این وجود سعی می کنیم علیرغم محدودیت ها مشکلات را مرتفع کنیم تا دانشجویان ما بایت تحصیل در آن احساس سربلندی کنند.