۲۰ مهر آغاز ثبت نام جشنواره سراسری دانشجوی نمونه
۲۰ مهر آغاز ثبت نام جشنواره سراسری دانشجوی نمونه

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره سراسری دانشجوی نمونه کشوری از ۲۰ مهر لغایت ۴ آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش یوپنا، دکتر صفاری نیا گفت: جشنواره دانشجوی نمونه با هدف الگوسازی از دانشجویان نمونه، ترویج فرهنگ علم‌آموزی و پژوهش‌گری ، ارتقای انگیزه فعالیت‌های علمی و فرهنگی در دانشجویان، تشویق دانشجویان به پرورش همزمان ابعاد متعدد شخصیتشان در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگی و اخلاقی و هدایت دانشجویان برتر به تولید محصولات متنوع علمی-پژوهشی(مقالات، تالیف کتب، طرح‌های پژوهشی و …) برگزار می شود.

وی  تاکید کرد: با توجه به پتانسیل بسیار خوب دانشجویان دانشگاه پیام نور در حوزه های آموزشی،پژوهشی،فناوری،فرهنگی و ورزشی از مسئولین مراکز و واحدها درخواست می شود در خصوص اجرای درخور این جشنواره در سطح مراکز و واحد ها اطلاع رسانی به موقع و مناسب انجام شود.

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور تصریح کرد: دانشجویان فرهیخته که در مقطع کارشناسی دارای معدل ۱۶، کارشناسی ارشد ۱۷ و دکتری ۱۷ هستند، از ۲۰ مهر لغایت ۴ آبان ماه سال جاری ، می توانند با مراجعه به سایت http://portal.saorg.ir جهت ثبت نام اقدام نمایند .

دکتر صفاری نیا در پایان افزود: داوری این جشنواری در آذر ماه و مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه با حضور رئیس محترم جمهور  نیمه اول بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۴۸۵۲۹۹ تماس بگیرید.