انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور و بانک صادرات
انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور و بانک صادرات

دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان به همراه فاطمه عامری سیاهوئی معاون دانشگاه با محمدعلی اسماعیلی زاده رئیس امور شعب بانک صادرات استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش یوپنا، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان به همراه فاطمه عامری سیاهوئی معاون دانشگاه با محمدعلی اسماعیلی زاده رئیس امور شعب بانک صادرات استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر خیری با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است و ارتباط و تعامل بسیار خوبی با بانک صادرات دارد از انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور و بانک صادرات هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: ما در استان ۱۴ واحد و مرکز داریم.

 

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به اینکه نیروی انسانی هر سازمان سرمایه اصلی آن دستگاه است، افزود: با همکاری بانک صادرات با دانشگاه پیام نور هرمزگان بخشی از بار مالی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه برطرف خواهد شد.

 

دکتر خیری با توجه با تعامل با بانک صادرات ابراز امیدواری کرد:کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه می‌توانند تسهیلات خوبی در بخش های مختلف دریافت کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد با توجه به تفاهم نامه ایجاد شده در حوزه تجهیزات اداری و پروژه های عمرانی نیز وام های قابل توجهی نیز برای دانشگاه پرداخت خواهد شد.