نقش مهم دانشگاه پیام نور در توسعه آموزش عالی و تحقق عدالت آموزشی
نقش مهم دانشگاه پیام نور در توسعه آموزش عالی و تحقق عدالت آموزشی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دانشگاه پیام نور نقش مهمی در توسعه آموزش عالی در اقصی نقاط کشور دارد و توانسته عدالت آموزشی را که از اهداف مهم انقلاب اسلامی است تا اندازه زیادی محقق کند.

به گزارش یوپنا، دکتر محمد قمی نماینده مردم شهرستان پاکدشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بازدید از  دانشگاه پیام نور مرکز پاکدشت اظهار داشت: از ابتدا در تاسیس دانشگاه پیام نور در شهرستان پاکدشت اهتمام جدی داشتم چون معتقد بودم دانشگاه پیام نور نقش مهمی در توسعه آموزش عالی در اقصی نقاط کشور دارد و توانسته عدالت آموزشی را که از اهداف مهم انقلاب اسلامی است تا اندازه زیادی محقق کند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره طرح تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور به پیمانی گفت: از این طرح در صحن علنی مجلس حمایت می کنم. تصویب و اجرای این طرح منجر به برقراری عدالت اداری در سطح دانشگاه می شود.

دکتر قمی با عنوان اینکه در طول یک سال گذشته اقدامات سازنده ای در ارتقای حوزه های مختلف دانشگاه پیام نور مرکز پاکدشت صورت گرفت،افزود: بهسازی و آماده سازی مجدد سالن ورزشی دانشگاه پیام نور پاکدشتکه از معدود سالن های ورزشی استاندارد و قابل قبول در این منطقه است کاری ارزنده است و از اینکه امکان استفاده ورزشکاران و‌ اهالی شهرستان پاکدشت از این سالن مهیا شده جای تقدیر و تشکر دارد.