رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان : نیروی انتظامی باید از امنیت فرهنگی و اخلاقی مردم بیشتر دفاع نماید
رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان : نیروی انتظامی باید از امنیت فرهنگی و اخلاقی مردم بیشتر دفاع نماید

دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان به همراه خانم دکتر فاطمه عامری سیاهویی معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان، دکتر میری رئیس اداری و پشتیبانی دانشگاه، دکتر ملاحی، حاج آقا حاجبی مدیر حراست و جمعی از مدیران به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش یوپنا،در این دیدار دکتر خیری با بیان اینکه امنیت یکی از مهم ترین عامل برای دوام زندگی و توسعه یک جامعه محسوب می شود، گفت:در این راستا نیروی انتظامی هرمزگان در برقراری امنیت استان زحمات بسیار زیادی می کشد که قابل ستودنی است.

وی امنیت اجتماعی را از ضروری ترین نیازهای فرد در کشور دانست.

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان امنیت را یکی از اساسی ترین و اصلی ترین نیاز یک ملت برشمرد و اظهار داشت: مهم ترین مشکل زمانی به وجود می آید که فرد در محیط کار، تحصیل و در فضای عمومی احساس امنیت نداشته باشد.

دکتر خیری امنیت اخلاقی در جامعه را نیز بسیار مهم دانست و گفت: نیروی انتظامی باید از امنیت فرهنگی و اخلاقی مردم بیشتر دفاع نماید.

وی خاطر نشان، کرد:امنیت اجتماعی این گونه است که مردم در محیط کار، زندگی، احساس خوف، تهدید و ناامنی نکنند.

در ادامه سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه خط قرمز پلیس هرمزگان جلوگیری از بروز احساس ناامنی برای مردم نجیب استان است، گفت: هیچ امنیتی شکل نمی گیرد مگر اینکه همه در کنار هم باشیم و هر کس به وظایف خود به خوبی عمل کند.