راه اندازی دفاتر نمایندگی دانشگاه های پاکستان در دانشگاه پیام نور و بالعکس / اعلام حمایت مالی دانشگاه علامه اقبال پاکستان
راه اندازی دفاتر نمایندگی دانشگاه های پاکستان در دانشگاه پیام نور و بالعکس / اعلام حمایت مالی دانشگاه علامه اقبال پاکستان

رئیس دانشگاه پیام نور امروز در نشست با رئیس دانشگاه علامه اقبال، قائم مقام ریاست دانشگاه پنجاب و نماینده دانشگاه مجازی پاکستان بر لزوم راه اندازی دفاتر نمایندگی دانشگاه های پاکستان در دانشگاه پیام نور و بالعکس برای گسترش تعامل و همکاری دو جانبه تاکید کرد.

 

به گزارش یوپنا، دکتر زمانی در این نشست با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور امروز نسبت به سال های گذشته از ظرفیت ها و امکانات بسیار خوبی برخوردار است ، افزود: دانشگاه پیام نور می تواند امکان استفاده اززیرساخت های الکترونیکی را در آموزش مجازی برای دانشگاه های پاکستان فراهم آورد.

وی با اشاره به دیگر زمینه های همکاری بین دانشگاه های پیام نور و دانشگاه های پاکستان اظهار داشت: این دانشگاه در زمینه تبادل استاد و دانشجو، برگزاری کارگاه های تخصصی و برنامه های مشترک پژوهشی نیز آمادگی همکاری دارد.

پروفسورضیاءالقیوم رئیس دانشگاه باز علامه اقبال پاکستان نیزضمن استقبال از همکاری دو جانبه با دانشگاه پیام نور و پیشنهاد راه اندازی دفاتر نمایندگی گفت: دانشگاه علامه اقبال پاکستان ، دانشگاه پیام نور را به لحاظ هزینه های مالی برای حضور نمایندگان این دانشگاه در کشور پاکستان کاملا حمایت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تعامل دو دانشگاه در ارتقای دو کشور نقش ویژه ای خواهد داشت و این ارتقا از نظر کشور پاکستان، بسیار ارزشمند خواهد بود.

پروفسور سلیم مظهر قائم مقام ریاست دانشگاه پنجاب پاکستان نیز با عنوان اینکه تمامی تفاهم نامه ها و صحبت های همکاری بین دو دانشگاه باید به مرحله عملیاتی برسد، گفت: دانشگاه های پاکستان نیازمند تبادل استاد و اجرای برنامه ها و سمینارهای پژوهشی مشترک هستند و آمادگی خود را برای حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور برای سمینارهای پژوهشی اعلام می کنند.

وی اذعان داشت: دانشگاه های پاکستان نه تنها در زمینه آموزش مجازی بلکه از همکاری با دانشگاه پیام نور در دیگر ابعاد و زمینه ها نیز استقبال می کنند.