سرآمدی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در برابر با سایر دانشگاه ها
سرآمدی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در برابر با سایر دانشگاه ها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بر اشتغال دانش آموختگان ، تولید محصولات مورد نیاز کشور و توجه به خلاقیت وابتکار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور کشور و جمعی از مدیران دانشگاه پیام نور استان گفت: بسیاری از دانش آموختگان برای دستیابی به اشتغال و بهره مندی از دانش خود در عرصه کسب وکار با مشکل روبرو هستند و مسئولان به ویژه مسئولان دانشگاهی برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.

وی افزود: مدیریت زمان تحصیل با مشارکت دانشجو و توسعه سطح علمی و همچنین خروجی با کیفیت از ویژگی های دانشگاه پیام نور است.

امام جمعه کرمان درباره فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشجویان این دانشگاه پس از فارغ التحصیلی از بسیاری از فاغ التحصیلان دانشگاه های دیگر در عرصه های رقابتی سرآمد هستند.

وی در پایان درباره جامعیت علمی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در اقصی نقاط کشور ورود پیدا کرد و توانست عدالت آموزشی را در کشور اجرایی کند و در کنار این گستردگی کیفیت آموزشی خود را نیز حفظ کرد.

در این دیدار رئیس دانشگاه پیام نور کشور هم گفت :مهارت آموزی دانشجویان برای فراهم کردن زمینه های اشتغال در اولویت قرار گرفته وبر اساس تفاهم نامه این دانشگاه با معاونت روستایی ریاست جمهوری برای اشتغالزایی دانش آموختگان در ۷ استان کشور از جمله کرمان به صورت پایلوت تسهیلات اعطا می شود.

زمانی افزود: برای کمک به تحصیل دانشجویان کم بضاعت در مناطق محروم نیز توافقی با بنیاد برکت امضا شده تا به دانشجویان مستعد وام بلاعوض و یا با کارمزد صفر درصد پرداخت شود.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور با اعلام آمادگی این دانشگاه برای برگزاری آزمون‌ های الکترونیک وبر خط ( آنلاین) در دیگر مراکز علمی افزود: آموزش ها و آزمون های الکترونیک برای کمک به محیط زیست در این دانشگاه در حال توسعه است و پارسال آزمون بیش از ۵۵۰ هزار نفر به صورت آنلاین برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور این دانشگاه با ۴۰۰ هزار دانشجو و ۴ هزار نفر هیئت علمی بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است و همچنین ۴۰ واحد در دنیا دارد که در آنها نیز ۷ هزار نفر دانشجو مشغول به تحصیل اند.