مسول جدید نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان معرفی شد + جزئیات
مسول جدید نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان معرفی شد + جزئیات

جلسه تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا ، در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تسلیت ایام محرم و خیرمقدم به حاضران اظهار کرد: نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها میراثی گرانبها و ارزشمند از امام خمینی(ره) می باشد که برای ایجاد ارتباط عمیق تر و پیوندی جاودانه بین حوزه و دانشگاه ایجاد شده است.

دکتر اویسی ادامه داد: این نهاد مقدس در طول تاسیس خود منشأ خیر و برکت در جامعه دانشگاهی بوده و توانسته با ایجاد فضای اسلامی و هدایت جامعه دانشگاهی در مسیر صحیح انقلاب و نظام، خدمات شایان ذکری را به منصه ظهور رسانده است.

وی با اشاره به اینکه دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها خدمات شایسته ای به اسلام تقدیم نموده افزود: این خدمات را همه ی ما باید ارج نهیم و قدردان زحمات و تلاش های دست اندرکاران آن باشیم.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز تکریم از دوستی گرانبها و برادری اندیشمند در دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه است، خاطر نشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین مهران در شش سال خدمتشان در دانشگاه پیام نور منزه و صادق و خدمتگزارانه رسالت خود را به انجام رسانده اند و ارتباطی شایسته و صمیمانه با مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان برقرار نموده اند.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین مهران به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری سرمایه ای همیشگی برای دانشگاه خواهد بود، تصریح کرد: بنده به عنوان رئیس دانشگاه از خدمات و تلاش های بی شائبه و شبانه روزی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم ایشان در تمامی سنگرهای خدمت به نظام و اسلام موفق و موید باشند.

دکتر اویسی در ادامه ابراز کرد: حضرت حجت الاسلام والمسلمین میری از روحانیون بسیار خوش فکر و دارای مدارج دانشگاهی و حوزوی می باشند که در سطح استان چهره ای شناخته شده اند و افتخار داریم که به عنوان مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در خدمت این عالم فرزانه هستیم.

وی در پایان سخنان خود از خدمات ارزنده حجت الاسلام والمسلمین مهران به عنوان مسئول اسبق دفتر نهاد رهبری در دانشگاه تقدیر نمود و برای حجت الاسلام والمسلمین میری به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

در ادامه نیز مسئول اسبق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تسلیت ماه محرم اظهار داشت: رسالت و وظیفه ای که بر دوش هر مدیر و یا مسئولی گذارده می شود، مسئولیتی خطیر و سنگین است که قصور و کوتاهی در انجام آن قطعاً در دنیای آخرت مورد بازخواست قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی مهران با بیان اینکه فعالیت‌ها و توسعه کار فرهنگی در دانشگاه‌ها باید در اولویت قرار گیرد، افزود: فعالیت های فرهنگی جزو فعالیت‌هایی هستند که نمی‌شود آن را به تنهایی فقط از معاونت فرهنگی و یا دفتر نهاد رهبری انتظار داشت زیرا کار فرهنگی یک کار جمعی است.

وی ابراز کرد: در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اگر خدمتی انجام گرفته حاصل تلاش و اهتمام دست اندرکاران این نهاد می باشد و اگر قصوری در انجام رسالت بوده، یقیناً حاصل سوء مدیریت بنده بوده است لذا در این راستا از تمام تلاش های این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود از توجه ویژه رئیس دانشگاه پیام نوربه دفتر نهاد رهبری و مقوله فرهنگ به طور ویژه تقدیر نمود و ادامه داد: دکتر اویسی یکی از سرمایه های استان و از مسئولان شایسته ای است که نسبت به موضوع فرهنگ و برنامه های مختلف دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علیرغم تنگناهای مالی همواره توجه ویژه ای داشته اند که صمیمانه از این برادر ارجمند سپاسگزاری می نمایم.

وی در پایان سخنان خود برای حجت الاسلام والمسلمین میری به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان آرزوی موفقیت در انجام رسالت خود نمود.

سخنران بعدی این مراسم حجت الاسلام والمسلمین میری مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان ایلام بود که ضمن تلسیت ماه محرم و صفرعنوان نمود: این مراسم، مراسمی گران سنگ است زیرا جایگاه روحانی و نقش روحانیت و وابستگی این جایگاه به جایگاه دفتر مقام معظم رهبری، تعریف و ترسیم این جلسه را مشخص می کند.

وی با بیان اینکه نقش ارزنده و سازنده حجت الاسلام والمسلمین مهران به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان در چهار سال گذشته برای این دانشگاه گرانقدر و با برکت بوده، افزود: ایشان آنچه که در توان داشت با سعی و تلاش خود توانستند به خوبی از عهده وظایف و رسالت روحانیت و نقش مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری را ایفا نماید.

مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان خاطر نشان کرد: از اینکه در این عرصه از خدمات و شایستگی های ایشان محروم می شویم نگرانیم و از این جهت که در جایگاهی بالاتر و موقعیت های بهتر، از فرصت و توانایی ها، صداقت و قداست، اخلاق حسنه و نیکوی ایشان در جایی دیگر بهره برداری می شود، خرسند خواهیم بود.

وی ادامه داد: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها به دنبال آن است که دانشگاهها را به جهت اسلامی شدن، تعالی و اسلامی بودن بیشتر سوق دهد و عملیاتی کند و در این عرصه انصافاٌ حجت الاسلام والمسلمین مهران در نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان اقدامات و عملکردی شایسته و قابل تقدیر داشته است.

وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان و در رأس آنان دکتر اویسی رئیس دانشگاه در راستای ارج نهادن به جایگاه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری یادآوری کرد که همواره در کنار مسئولان، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان برادرانه و صادقانه برای انجام وظایف و رسالت حوزه دفتر نهاد و دانشگاه خواهد بود.

در ادامه نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خدمات حجت الاسلام والمسلمین مهران به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نورسیستان و بلوچستان تقدیر شد.