دعوت دکتر زمانی از دانشگاهیان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان
دعوت دکتر زمانی از دانشگاهیان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان

دکتر محمدرضا زمانی در پیامی از دانشگاهیان دعوت کرد با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و درک شرایط کنونی کشور بار دیگر اتحاد و یکدلی، تعهد و ایمان خود به جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

به گزارش یوپنا در متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور آمده است:

 

« یوم الله سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نماد وحدت، همدلی و همبستگی ملت ایران و آغاز فروپاشی استکبار جهانی است. این روز تاریخی، یادآور حرکت خروشان جوانان متعهد، انقلابی و آگاهی است که در کنار تحصیل علم به مبارزه با استبداد و استکبار پرداخته و جان خود را در راه عدالت و برچیده شدن ظلم نثار کردند .

حضور آگاهانه همه مردم به ویژه قشر جوان و دانشگاهی، در سالروز تسخیر لانه جاسوسی، اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی را که ثمره روحیه آزادگی، ایثار و مقاومت همه ملت ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی است، به رخ جهانیان خواهد کشید.

اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از دانشگاه پیام نور، ضمن تبریک و گرامیداشت ۱۳ آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام می نمایم خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور، همگام با اقشار مختلف مردم ، در مراسم راهپیمایی این روز بزرگ، حضوری فراگیر و گسترده خواهد داشت و از تمامی دانشگاهیان نیز دعوت می نمایم در برهه حساس کنونی، با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز نمایند.