عقد اولین قرارداد سرمایه گذاری مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور مرکز هشترود
عقد اولین قرارداد سرمایه گذاری مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور مرکز هشترود

شهرستان هشترود با ۱۵۸ طرح فناوری و نوآوری و به مدیریت مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور مرکز هشترود در هفتمین نمایشگاه فناوری ربع رشیدی شرکت کرد.

 

به گزارش یوپنا،همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه فناوری ربع رشیدی در نمایشگاه بین المللی تبریز ، شهرستان هشترود با ۱۵۸ طرح در زمینه های مختلف ، در این نمایشگاه شرکت و آثارو ایده های خود را با مدیریت مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور در زون های مختلف نمایشگاه عرضه کردند.

در همین راستا و با حضور دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ، مهندس امینیان فرماندار شهرستان هشترود و دکتر واعظی رئیس پارک علم و فناوری استان ، اولین قرارداد تجاری سرمایه گذاری مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور هشترود منعقد و مراحل اجرایی و سرمایه گذاری طرح مورد توافق طرفین قرار گرفت .

دکتر معصومی ضمن اعلام این خبر و امضای قرارداد تجاری مذکور ، گفت : جوانان علاقه مند و خوش فکر زیادی در مراکز نوآوری دانشگاههای پیام نور تبریز ، هشترود ، ملکان و عجب شیر در حال فعالیت هستند و امیدواریم با پیگیری مسئولین و حضور در عرصه های مختلف نمایشگاهی و علمی و رایزنی با حوزه های کاری مربوط به طرح ها ، بتوانیم تعداد این قرارداد های تجاری سرمایه گذاری را افزایش دهیم .

رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به لزوم بهره گیری از فکر و خلاقیت جوانان در عرصه های مختلف علمی و اجرائی کشور ، گفت : هراندازه فضا و بستر را برای پیشرفت این جوانان علاقه مند مهیا سازیم ، به همان اندازه شاهد رشد و بالندگی کشور و ذلت و خواری دشمنان خواهیم بود.

شایان ذکر است این طرح فناوری تحت عنوان دستگاه پمپ تراکتور و تفکیک سوخت فسیلی توسط آقای جواد دادگر در مرکز نوآوری پیام نور مرکز هشترود مراحل مطالعه و آزمایش خود را گذرانده و با تایید نهایی آماده تولید به صورت انبوه می باشد که قرار داد سرمایه گذاری آن فی مابین صاحب طرح و سرمایه گذار منعقد گردید.