دانشگاه پیام نور آماده ارائه آموزش های ضمن خدمت به فرهنگیان است
دانشگاه پیام نور آماده ارائه آموزش های ضمن خدمت به فرهنگیان است

دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش یوپنا ، در این دیدار دکتر آبرود به اهمیت همکاری دو جانبه با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت : در همکاری آموزشی و پژوهشی ساماندهی و مدیریت صحیح دروس کارورزی و کارآموزی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرتبط  با رشته های آموزش و پرورش را  مد نظر قرار خواهیم داد.

وی  از اعلام  آمادگی دانشگاه پیام نور برای ارائه آموزش های ضمن خدمت به فرهنگیان  در شهرستان های  استان خبر داد و اظهار کرد :  علاوه بر آموزش های ضمن خدمت ، تلاش بر این است تا دوره های  آموزشی تخصصی برای رؤسای مدارس ، کارکنان و دانش آموزان برگزار کنیم تا از این طریق کمک شایانی به رشد و شکوفایی آموزش عالی در استان شود.

دکتر آبرود ادامه داد: همکاری میان دانشگاه‌ پیام نور و آموزش و پرورش  ظرفیت بسیار خوبی برای نظام آموزشی استان است که سبب ارتقا جایگاه علمی و عملیاتی شدن دیدگاه‌های آموزشی نوین در بین دو نهاد خواهد شد.

در ادامه  دکتر فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش استان  چهارمحال و بختیاری  نیز با استقبال از تعامل آن سازمان با دانشگاه پیام نور ابراز امیدواری نمود ، با تقویت این مراودات علمی و فرهنگی دانشگاه و آموزش و پرورش بتوانند از پتانسیل بالای همدیگر در جهت ارتقاء سطح فعالیت های علمی و پژوهشی استفاده بهینه نموده و در نهایت پیامد و خروجی این گونه تعاملات منجر به حل مشکلات جامعه به ویژه نظام آموزش و پرورش شود.

گفتنی است در پایان در راستای تقویت فرهنگ مشارکت و گسترش همکاری در زمینه های آموزشی، علمی و فرهنگی، مشترک بین  دانشگاه  پیام نور  و اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری بحث و تبادل نظر شد.