رفتار یک بسیجی باید سنجیده و الگو برای دیگران باشد
رفتار یک بسیجی باید سنجیده و الگو برای دیگران باشد

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با اشاره به اینکه رفتار و کردار بسیجیان مرکز توجه عموم مردم است، گفت: بسیجیان باید در رفتار خود به گونه ای سنجیده عمل کنند که که جوانان برای الگو پذیری از رفتار مطلوب آنها در زندگی اشتیاق داشته باشند.

به گزارش یوپنا،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در نشست رئیس دانشگاه پیام نور با فرماندهان و اعضای شورای فرماندهی بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور به بیانه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری و توصیه ایشان به جوانان اشاره کرد و افزود: اخلاق و معنویت و سبک زندگی اسلامی از مهم ترین توصیه های مقام معظم رهبری به جوانان است.

وی افزود: شهدا و جوانان بسیجی به عنوان بزرگترین افتخارات ملی ما هستند و ادامه راه آنها وظیفه سنگینی است که باید به آن عمل کنیم.

حجت الاسلام  والمسلمین نبوی حضور با بصیرت بالاتر در صحنه های سیاسی ، حضور در برنامه های سیاسی و عبادی ،نماز جماعت و رعایت مسائل اخلاقی و ارتقای اطلاعات دینی را از مهمترین موضوعاتی دانست که باید بسیجیان در سر لوحه کار های خود قرار دهند.

وی در پایان یاد آور شد: انتظار مردم از بسیجیان به این گونه است که آنها می توانند در مسائل دینی، سیاسی، اعتقادی و اجتماعی پاسخگوی شبهات باشند و از این جهت بسیجیان باید در این زمینه از اطلاعات کافی برخوردار بوده تا در مواقع ضرورت پاسخگو باشند.