انتخاب عضو علمی دانشگاه پیام نور شهرکرد به‌ عنوان فناور برتر استان
انتخاب عضو علمی دانشگاه پیام نور شهرکرد به‌ عنوان فناور برتر استان

درآیین اختتامیه بیستمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری ، که دردانشگاه پیام نور مرکزشهرکرد برگزار شد ، دکتر امین میرزاخانی نافچی عضو هیأت علمی رشته مکانیک دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد ، به‌عنوان فناوربرتر برگزیده شد.

به گزارش یوپنا:دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک هفته پژوهش و قدردانی از فعالیت‌های پژوهشی انجام گرفته بر نقش و اهمیت تحقیق و پژوهش در دانشگاه‌ تأکید کرد و گفت : با کمک ، حمایت و فعالیت همه اعضای هیأت علمی ، در سال های گذشته موفقیت‎های خوبی برای دانشگاه پیام نور استان به دست آمد که می‎توان در این زمینه کسب عنوان فناور برتر توسط دکتر امین میرزاخانی عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد اشاره کرد.
وی افزود : برای خدمت به جامعه باید افرادی توانمند تربیت کرد که برای تحقق این مهم نباید فقط به آموزش و پژوهش اکتفا نمود، بلکه به بحث کارآفرینی و آموزش تکنیک و فناوری های نوین هم اهمیت داد تا دانشگاه بتواند به رسالت اصلی خود در جامعه عمل نماید.
در این آیین از ۵ پژوهشگر برتر دانشگاهی، یک پژوهشگر برتر دانشجویی، ۲ استاد پژوهشگر برتر و یک دانشجوی محقق برتر دانشگاه علوم پزشکی، ۴ فناور برتر مراکز رشد، یک واحد فناور برتر پارک علم و فناوری، ۳ عضو هیات علمی فناور، ۲ کارمند دستگاه اجرایی و ۳ طرح برتر با موضوع رونق تولید در استان تجلیل شد.
گفتنی است ۲۵ آذر به عنوان «روز پژوهش» نام‎گذاری شده است و ویژه برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری امسال با شعار « پژوهش اثربخشی، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید » از ۱۶تا ۳۰ آذر اجرا می‌شود.