دانشگاه پیام نور پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر
دانشگاه پیام نور پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر

با حضور قائم مقام دبیر و معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و ستاد امر به معروف و نهی از منکر امروز امضا شد.

به گزارش یوپنا قائم مقام دبیر و معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در این جلسه با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور در بین دیگر دانشگاه ها، پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر بوده است، به تبیین رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: امر به معروف و نهی از منکر واژگانی است که امروزه تا حد زیادی فراموش شده و نیازمند پرداختن جدی به آن است.
حجت الاسلام والمسلمین میرزایی بیان کرد: تصور غلط این است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید با همه منکرات برخورد کند در حالی که ما ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هستیم یعنی باید در جامعه مردم را با وظایف خود آشنا کنیم تا خود به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر بپردازند.
وی با عنوان اینکه دانشگاه خاستگاه پذیرش اعتراضات دانشجویی است، افزود: در صورتی که اعتراضات به حق دانشجویان به درستی در دانشگاه ها حل و فصل شود، می توان این فرهنگ صحیح را به جامعه سرازیر کرد.
وی افزود: دانشگاه پیام نور این توان را دارد که در زمینه فرهنگسازی این مقوله دینی پیشگام باشد .
وی با عنوان اینکه سرفصل‌های تخصصی در امر به معروف و نهی از منکر در مسائل محیط زیست، حجاب و عفاف، آموزش و پرورش، مسئولین و غیره ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: می توان با قرار دادن واحد اختیاری در دروس دانشجویان این سرفصل ها را در دروس دانشجویان گنجاند.