فعالیت ۱۲ کانون امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه پیام نور سراسر کشور
فعالیت ۱۲ کانون امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه پیام نور سراسر کشور

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: ۱۲ کانون امر به معروف و نهی از منکر و ۶۸ کانون هم در حوزه عفاف و حجاب در دانشگاه پیام نور فعال هستند.

به گزارش یوپنا دکتر محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در نشست تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر لزوم ارتباط ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در سراسر کشور به صورت یک شبکه افزود: ارتباط و همبستگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر دردانشگاه های پیام نور سراسر کشور می تواند اثرگذاری اجتماعی و مجازی بیشتری داشته باشد.
وی با عنوان اینکه گستره بحث امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب دینی، محدود نیست، افزود: تمامی دانشگاه ها و دیگر دستگاه ها باید این موضوع را به صورت تخصصی مدنظر قرار دهند.
دکتر ناجی نظم و انضباط کاری در سطح دانشجویان، اساتید و کارکنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: نظم و انضباط یکی از موارد مهمی است که دانشگاه پیام نور در اولویت قرار داده است تا به پشتوانه امر به معروف و نهی از منکر به این موضوع به درستی پرداخته شود.
وی با عنوان اینکه ۱۲ کانون امر به معروف و نهی از منکر به طور مشخص در دانشگاه های پیام نور سراسر کشور فعال هستند، اظهار داشت: ۶۸ کانون هم در حوزه عفاف و حجاب کار می کنند که باید تعداد کانون های امر به معروف را در سراسر کشور افزایش دهیم تا بتوانیم این واجب الهی که از شاخص های حکومت دینی است را متجلی کنیم..