دستاوردهای پژوهشی دانشگاه پیام نور، بیانگر توانمندی ویژه این دانشگاه است
دستاوردهای پژوهشی دانشگاه پیام نور، بیانگر توانمندی ویژه این دانشگاه است

دکتر محمد علی کریمی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور به درستی شعار « ما می توانیم» را در معرض دید و قضاوت بازدید کنندگان قرار داده است، گفت: دستاوردهای پژوهشی دانشگاه پیام نور در نمایشگاه هفته پژوهش ، بیانگر توانمندی این دانشگاه در این عرصه است.

به گزارش یوپنا، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور در بازدید از غرفه این دانشگاه در نمایشگاه بین المللی هفته پژوهش افزود: دانشگاه پیام نور همگام با دیگر دانشگاه ها آخرین دستاوردهای پژوهشی خود را همراه با تنوع در حوزه های مختلف،برای حمایت بیشتر از پژوهشگران در این نمایشگاه عرضه کرده است .

وی دستاوردهای این دانشگاه را در حوزه های مختلف؛ آرایشی بهداشتی، کشاورزی، نانوفناوری، ارتباط با صنعت عنوان و ابراز امیدواری کرد: دانشگاه پیام نور با شتاب بیشتر در جهت تبدیل به دانشگاه های نسل سوم گام بردارد و دانش آموختگان این دانشگاه دیگر دغدغه اشتغال را نداشته باشند.

وی در پایان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با ظرفیت های و توانمندی های خود می تواند در اتفاقات و رخدادهای پژوهشی ملی و بین المللی و در حوزه دانش های نو، نقش آفرین باشد.

لازم به ذکر است، بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری، فن‌بازار با شعار «پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید» تا ۲۹ آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران دایر است و غرفه دانشگاه پیام نور در سالن شماره ۵ این نمایشگاه قرار دارد.