مدیرکل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور:  بهبود مستمر کیفیت خدمات، گامی بلند به سوی تضمین کیفیت آموزش عالی
مدیرکل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور:  بهبود مستمر کیفیت خدمات، گامی بلند به سوی تضمین کیفیت آموزش عالی

دانشگاه پیام نور طی سالهای اخیر تلاش نموده با نگاهی نظام مند، علمی و جامع، موانع بهبود مستمر کیفیت خدمات را شناسایی و اولویت بندی نماید.

به گزارش خبرگزاری یوپنا دکتر ضماهنی مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور در “چهارمین کارگاه ارزیابی کیفیت” که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به میزبانی دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزار شد، گفتمان سازی بهبود مستمر کیفیت خدمات آموزشی، پژوهشی، اداری، مالی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه ها را ضرورتی قطعی و الزام آور برشمرد و خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور طی سالهای اخیر تلاش نموده با نگاهی نظام مند، علمی و جامع، موانع بهبود مستمر کیفیت خدمات را شناسایی و اولویت بندی نماید.

عضو شورای دانشگاه پیام نور طی سخنانی، عبور از موانع و رفع محدودیتهای ساختاری و زیرساختی را لازمه تحقق آرمان “تضمین کیفیت” که مدنظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری است، دانست.
ایشان با تحلیل وضعیت کنونی و راهبردهای پیش روی دانشگاه پیام نور، افق آینده را امیدوار کننده ارزیابی نمود و اظهار داشت: با تلاش مضاعف و هدفمند اعضای خانواده بزرگ پیام نور اعم از مدیران، کارکنان و اعضای هیئت علمی و اتخاذ رویکرد مثبت و حمایتی دستگاه های بالادستی، ان شاءالله آتیه ای درخشان برای این دانشگاه رقم خواهد خورد.