کارگاه دانش افزایی اساتید دانشگاه پیام نور برگزار شد
کارگاه دانش افزایی اساتید دانشگاه پیام نور برگزار شد

کارگاه دانش افزایی با موضوع «تاریخ تحول انقلاب اسلامی» همزمان با ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ویژه اساتید دانشگاه پیام نور تهران و سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش یوپنا ، حجت الاسلام والمسلمین نبوی در این کارگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، ۸ سال دفاع مقدس، مدافع حرم و شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: دوره های دانش افزایی اساتید از سال ۱۳۹۰ پس از تصویب طرح در شوراي عالي انقلاب فرهنگي، در راستاي اسلامي شدن دانشگاه ها و با هدف ارتقاي سطح معلومات ديني، اخلاقي و معنوي اساتيد در دانشگاه ها پايه گذاري شد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور افزود: این دوره ها تاكنون در پنج موضوع «اخلاق علمي و حرفه اي»، « تعليم و تربيت»، «تاريخ و تمدن اسلامي»، «علوم ديني و فلسفه علمي» و «انديشه سياسي» در سطح دانشگاه ها برگزار شده است.
وی با عنوان اینکه این کارگاه با محوریت « تاریخ تحول انقلاب اسلامی» در زیر مجموعه موضوع اندیشه سیاسی قرار می گیرد، استقبال اساتید دانشگاه پیام نور از کارگاه های دانش افزایی را بسیار مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این کارگاه ها نقش موثری در ارتقای اندیشه اساتید و سطح معلومات دینی و معنوی آنها داشته باشد.
گفتنی است، دکتر طباطبایی و دکتر احمدی اساتید در این کارگاه دو روزه تدریس می کنند.