قابل توجه دانشجویان دانشگاه پیام نور؛ جایزه نقدی ویژه برای پرداخت شهریه با اپلیکیشن ۷۲۴ + جزئیات
قابل توجه دانشجویان دانشگاه پیام نور؛ جایزه نقدی ویژه برای پرداخت شهریه با اپلیکیشن ۷۲۴ + جزئیات

دکتر هوشنگ تاجفر افزود: این جوایز شامل ۱۲ جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی است که به قید قرعه به دانشجویانی که از این اپلیکیشن برای پرداخت شهریه خود استفاده کرده اند، تعلق می گیرد.

به گزارش یوپنا هوشنگ تاجفر مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور تعدادی جوایز نقدی برای آن دسته از دانشجویانی که تاکنون شهریه تحصیلی خود را از طریق اپلیکیشن ۷۲۴ پرداخت کرده و یا تا قبل از زمان قرعه کشی پرداخت می کنند، در نظر گرفته که در روز ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان باروز معلم به قید قرعه اهدا می شود.
وی با عنوان اینکه بعد از پایان نیمسال جاری نیز جوایز دیگری تخصیص خواهد یافت، اظهار داشت: ۱۰ جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی دیگر نیز به قید قرعه به دانشجویانی که شهریه ترم جاری خود را از طریق اپلیکیشن ۷۲۴ پرداخت کرده باشند، اهدا خواهد شد.
وی یادآور شد: قرعه کشی به صورت زنده در روز ۱۲ اردیبهشت همزمان با پاسداشت مقام معلم، از طریق صفحه مجازی اپلیکیشن ۷۲۴ در اینستاگرام به آدرس ۷۲۴club انجام می شود.
لازم به ذکر است، اپلیکیشن ۷۲۴ (پرداخت موبایلی) از طریق http://724.ir/ و یا کافه بازار قابل دریافت است و دانشجویان برای پرداخت شهریه باید گزینه« پیام نور» را در این اپلیکیشن انتخاب کنند.