ارتباط دانشگاه پیام نور با دستگاه های اجرایی و حوزه صنعت توسعه پیدا می کند
ارتباط دانشگاه پیام نور با دستگاه های اجرایی و حوزه صنعت توسعه پیدا می کند

به گزارش یوپنا، دکتر سیدافشین موسوی چلک در دیدار با نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت های آموزشی- پژوهشی و فراهم بودن زیرساخت های لازم در زمینه آموزش مجازی که در دانشگاه پیام نور استان وجود دارد، می توانیم با دستگاه های اجرایی استان فعالیت های بزرگی در زمینه […]

به گزارش یوپنا، دکتر سیدافشین موسوی چلک در دیدار با نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت های آموزشی- پژوهشی و فراهم بودن زیرساخت های لازم در زمینه آموزش مجازی که در دانشگاه پیام نور استان وجود دارد، می توانیم با دستگاه های اجرایی استان فعالیت های بزرگی در زمینه ارتباط با صنعت و جامعه انجام دهیم.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران خواستار توسعه تحصیلات تکمیلی و حمایت نمایندگان استان مازندران از دانشگاه پیام نور شد.
سردار مهدی سعادتی بیشه سری نماینده مردم بابل و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضرورت تعامل و خرد جمعی نمایندگان استان در رابطه با مسائل دانشگاه پیام نور را مهم عنوان کرد و گفت: عمده دانشجویان دانشگاه پیام نور از طبقه کم برخوردار جامعه می باشند.
رئیس مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور همچون پایگاه مقاومت بسیج، هسته های مقاومت علمی کشور هستند، خواستار همکاری و مشارکت بیشتر دانشگاه برای کمک به تحقق برنامه ها و راهبردهای کمیسیون امنیت ملی شد.
وی خواستار کمک مجلس برای دریافت بودجه متوازن و افزایش بودجه دانشگاه خصوصاً بند «و» در مجلس شد.
به گفته دکتر موسوی تخصیص اعتبار برای پروژه های عمرانی و برنامه های توسعه ای مراکز و واحدها در شورای برنامه ریزی استان از دیگر انتظارات دانشگاه پیام نور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.
دکتر موسوی چلک خواستار به نتیجه رسیدن طرح تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دانشگاه در مجلس شد.