راه اندازی اولین مرکز رشد اقماری در دانشگاه پیام نور استان مرکزی
راه اندازی اولین مرکز رشد اقماری در دانشگاه پیام نور استان مرکزی

در جهت توسعه مستمر ارتباط دانشگاه و نخبگان علم و فناوری استان مرکزی با صنعت و جامعه،قرار داد راه اندازی اولین مرکز رشد اقماری در دانشگاه پیام نور مرکز محلات مطابق با دستور العمل ها و مقررات وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به امضاء شد.

به گزارش یوپنا دکتر محمود شیخ الاسلامی هدف از این اقدام را توسعه زیر ساخت های کارآفرینی و نوآوری و حل چالش های اجتماعی دانستند و افزوند، به حول قوه الهی با راه اندازی این مرکز در دانشگاه ظرفیت های لازم برای دانشجویان و فارغ التحصیلان  برای اشتغال فراهم خواهد شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی ؛ با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت و اشتغال جوانان بیش از بیش باید مورد توجه قرار گیرد گفت؛ یکی از دغدغه های ما این است که دانشجویان و غارغ التحصیلان  ما به حال خود رها نشوند و بتوانیم ظرفیت هایی را که می توانیم در حد توان ایجاد کنیم .

دکتری رفیعی رییس پارک و علم فناوری استان مرکزی هم ضمن اظهار خرسندی از فرصت همکاری به وجود آمده ، اظهار داشت با را ه اندازی مرکز رشد اقماری در دانشگاه پیام نور شهرستان محلات بستر لازم برای جذب کارافرینان و اشتغال دانش آموختگان در قالب واحدهای فناور فراهم خواهد شد.