عضو کمیسیون امنیت ملی: دانشگاه پیام نور بازوی آموزشی کشور است
عضو کمیسیون امنیت ملی: دانشگاه پیام نور بازوی آموزشی کشور است

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور دانشجویان را باسواد می کند.

به گزارش یوپنا مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم خرم آباد در مجلس در نشست خود در دفتر بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور بازوی توانمند آموزشی در کشور از شروع تاسیس با تعهد و تخصص خاص خود توانست در زمینه آموزشی امتحان خود را پس دهد.

نماینده مردم خرم آباد ادامه داد: دانشجویان دانشگاه پیام نور با شیوه خاصی ملزم به آموختن تمام نکات کتاب می شوند که این امر باعث شده که دانشجویان این دانشگاه باسواد فارغ التحصیل شوند.

وی همچنین به نقش مهم دانشگاه ها در توسعه و رشد کشورها پرداخت و اظهار داشت: رکن اصلی پیشرفت در هر جامعه آموزش و دانشگاه ها می باشند به صورتی که کشورهایی مانند آلمان و ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم محور توسعه خود را آموزش و پرورش و دانشگاه ها گذاشتند و در حال حاضر قطب های اصلی توسعه و پیشرفت هستند.

محمودوند همچنین درباره بنیاد خیرین دانشگاه اظهار داشت: کار خیر در آیین و شریعت ما وجود دارد و هر کسی قدمی در راه محرومین و مستضعفین بردارد قطعا نتایج روشنی را خواهد دید و بنیاد خیرین پیام نور با اقداماتی که در زمینه کمک به دانشجویان محروم و زنان بی سرپرست می کند می تواند از حمایت مجلس نیز برخوردار شود.