منابع درسی جامع دانشگاه پیام نور، سهم بسزایی در موفقیت من داشت
منابع درسی جامع دانشگاه پیام نور، سهم بسزایی در موفقیت من داشت

سحر مرادی دانش آموخته دانشگاه پیام نور مرکز شهریار در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در رشته علوم و مهندسی باغبانی رتبه ۳۹ را بدست آورد.

با اعلام نتایج آزمون دکتری، دانشجویان و دانش آموخته گان دانشگاه پیام نور در بسیاری از رشته ها و گرایش های رتبه های تک رقمی و دو رقمی را بدست اوردند.

به گزارش یوپنا؛ سحر مرادی دانش آموخته دانشگاه پیام نور مرکز شهریار که جزو رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ است درباره تحصیل در دانشگاه پیام نور گفت: سیستم آموزشی منعطف و اساتید توانمند دانشگاه پیام نور نقش موثری در موفقیت من در آزمون کارشناسی ارشد داشت.

وی گفت: طی دوران تحصیل در این دانشگاه ضمن حضور در کلاس ها با کمک اساتید توانمند مختلف و مطالعه خط به خط منابع درسی توانستم علاوه بر آمادگی برای آزمونهای پایان ترم به آمادگی لازم جهت شرکت در کنکور نیز برسم.

دانش آموخته دانشگاه پیام نور تصریح کرد: برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد فقط از منابع درسی کامل و جامعی که طی دوره لیسانس در دانشگاه پیام نور خوانده بودم استفاده کردم که من را از تهیه کتب راهنما و یا کمک آموزشی بی نیاز کرد و همچنین سهم بسزایی در موفقیت من داشت.

سحر مرادی در انتها درباره رشته علوم و مهندسی باغبانی اظهار داشت: این رشته شامل چهار زیرشاخه گیاهان زینتی، گیاهان دارویی، گیاهان گلخانه ای و میوه ها و سبزی ها می شود، علاقمندی من به گیاهان دارویی موجب شرکت در این رشته شد و امیدوارم پس از قبولی بتوانم گام موثری برای آینده خود و کشورم بردارم.