دانشگاه پیام نور یکی از باارزش ترین نهادی هایی است که در این جزیره استراتژیک وجود دارد
دانشگاه پیام نور یکی از باارزش ترین نهادی هایی است که در این جزیره استراتژیک وجود دارد

مهندس محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه ابوموسی با مهندس رضا پوربابایی فرماندار جزیره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش یوپنا، مهندس رضا پوربابایی فرماندار ابوموسی در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه پیام نور ابوموسی یکی از پرارزش ترین نهادی است که در این جزیره استراتژیک وجود دارد، گفت: دانشگاه پیام نور آموزش بیشتر به صورت مجازی و با کیفیت مطلوب ارائه می نماید.

پوربابایی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور نقش راهبردی برای جزیره ابوموسی و پیشرفت آن دارد، اظهار داشت: دانشگاهها باید به سمت کارآفرینی حرکت نمایند.
وی، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور ابوموسی با در نظر گرفتن توسعه پایدار، و تامین کننده نیروی متخصص برای ادارت و نهادهای این جزیره رکن اثر گذار در فرآیند توسعه این شهرستان استزاتژیک می باشد.

فرماندار ابوموسی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از بهترین مجموعه آموزش عالی است که توانسته در توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و انسانی و فرهنگی جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.

در ادامه این دیدار مهندس محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی از ثبت نام تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی خبر داد و گفت تا سوم دیماه نیز فرصت باقی است.

عامری سیاهویی با اشاره به اینکه رسالت دانشگاه پیام نور صرفاٌ مسئله آموزش نیست، اظهار داشت: مبنای دانشگاه پیام نور این است که دانشجویان با حضور در تشکل ها و شرکت های دانش بنیان بتوانند پس از دوره دانش آموختگی بتواند برای جامعه اثربخش و کارآمد باشند.

وی در پایان، تصریح کرد: دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در حوزه های دانش بیان و مبانی علمی خلاق و اثر گذار بوده اند و خواهند بود و دانشگاه پیام نور ابوموسی با توجه به پتانسیلی که در اعضای هیات علمی و اساتید این واحد دانشگاهی وجود دارد می توانند در طرح های پژوهشی و در حوزه های مختلف با ارگانهای این جزیره استراتژیک همکاری نمایند.