از پروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور حمایت می شود
از پروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور حمایت می شود

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ساری با منصورعلی زارعی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش یوپنا منصورعلی زارعی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت و پیگیری از فعالیت ها و پروژه عمرانی در حال ساخت دانشگاه و مسائل مرتبط با آن، بیان کرد: شهرستان ساری و میاندرود با برخورداری از منابع و توانمندی های آموزشی و پژوهشی در کنار مهارت آموزی دانشجویان می تواند برای توسعه علمی و ایجاد فرصت های کسب و کار در شهرستان و استان تاثیرگذار باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران اظهار داشت: فعالیت ها و عملکرد دانشگاه باید به گونه ای باشد که بتواند زمینه پاسخگویی به نیازهای علمی و پژوهشی را در بخش های کشاورزی، صنعتی، اقتصادی و نیز بحران های اجتماعی شهرستان و استان فراهم کند.

نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه در تخصیص و جذب بودجه در دانشگاه ها، باید نگاه ویژه ای شود، گفت: تمام سعی و تلاش را خواهیم کرد تا با پیگیری و جذب اعتبارات در دانشگاه ها، گام های موثری برای رشد و تعالی علمی کشور برداشته شود.

در ابتدای این دیدار دکتر حسین نازک تبار رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ساری به ارائه گزارشی از روند رو به رشد فعالیت های آموزشی، فرهنگی، عمرانی و پژوهشی در دانشگاه پرداخت.

دکتر نازک تبار گفت: دانشگاه پیام نور مرکز ساری برای فعالیت موثرتر در عرصه فعالیت های آموزشی و فناوری، نیازمند به تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان است.

رئیس مرکز ساری تصریح کرد: تکمیل پروژه عمرانی در حال ساخت دانشگاه که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، از اولویت مهم فعالیت های دانشگاه است.
وی با اشاره به وجود محدودیت های بودجه ای در تکمیل پروژه، خواستار حمایت و مساعدت مالی مجلس و دولت شد.