معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور خبر داد: همکاری دانشگاه پیام نور با فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور خبر داد: همکاری دانشگاه پیام نور با فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

معاون فرهنگی –دانشجویی دانشگاه پیام نور به منظور همکاری و با هدف تعامل دو جانبه دانشگاه و فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با رئیس این فدراسیون دیدار کرد.

به گزارش یوپنا دکتر امین ناجی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در این دیدار ضمن تشکر از همکاری فدراسیون دانشگاهی با دانشگاه پیام نور اظهار داشت: این دانشگاه آمادگی دارد در راستای توسعه ورزش دانشگاهی و با توجه به پتانسیل و نیروهای مجربی که در دانشگاه هست همکاری خود را با فدراسیون گشترش دهند.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور ادامه داد: خوشبختانه مسئولین دانشگاه به ورزش نگاه ویژه ای دارند و ورزش را در این دانشگاه به عنوان یکی از اولویت های کاری خود می دانند و آمادگی دارند همانند گذشته مشارکت بیشتری در برنامه های فدراسیون داشته باشند.

همچنین بشیریان رئیس فدراسیون دانشگاهی در این دیدار گفت: کلیه بخشهای آموزش عالی به عنوان یکی از ارکان و بازوان فدراسیون هستند و تعامل و همکاری بخش ها می تواند در بهبود و توسعه ورزش دانشگاهی نقش به سزایی داشته باشد.

بنابراین گزارش در این دیدار بشیریان ضمن گزارشی از فعالیت های فدراسیون خود از مسئولین دانشگاه پیام نور برای همکاری با برنامه های این فدراسیون تشکر کرد

لازم به ذکر است در این دیدار خانم دکتر صفاری نایب رئیس فدراسیون، خانم دکتر ترابی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور و دکتر نقیبی رئیس مرکز ارزیابی ورزش دانشگاه حضور داشتند.